Програмовий зміст: вчити дітей виготовляти поробки з паперу, складати папір за зразком вихователя, утворюючи форму вітрячка, розвивати інтерес до роботи з папером, дрібну моторику пальців рук, виховувати самостійність акуратність.
Програмовий зміст: вчити дітей виготовляти поробки з паперу, складати папір за зразком вихователя, утворюючи форму вітрячка, розвивати інтерес до роботи з папером, дрібну моторику пальців рук, виховувати самостійність акуратність.
Як діяти під час повітряної сирени? Пропонуємо змістовні правила поведінки під час повітряної тривоги для дітй.
Програмовий зміст: формувати уявлення дітей про столовий та чайний посуд, чому його так називають, навіщо призначений; учити дітей ліпити різноманітний посуд (блюдця, чашки, тарілки, глечики з цілого шматка), додаючи деталі – ручку, кришечку; учити дітей розподіляти пластилін на потрібну кількість частин різного розміру, ліпити послідовно;, вправляти в згладжуванні поверхні змоченими у воді пальцями; розвивати окомір, синхронізувати роботу обох рук.