Ознайомлення із соціумом "Наш друг — книга"
Програмовий зміст: розширювати уявлення дітей про бібліотеку, її призначення; поглиблювати знання про професію бібліотекаря; закріплювати знання дітей про правила користування книгою, з яких частин складається книга; вивчати назви професій людей, які беруть участь у виготовленні книжок; прищеплювати любов до книги за допомогою загадок, прислів’їв; сприяти розвитку мислення, пам’яті, уваги; виховувати бережливе ставлення та бажання лагодити зіпсовані книги , інтерес і повагу до професії бібліотекаря, спонукати відвідати бібліотеку з батьками.
Структура заняття
1. Щоб дізнатись, про що ми з вами сьогодні будемо розмовляти, відгадайте загадку.
Не кущ, а з листочками,
Не сорочка, а зшита.
Не людина, а розповідає. (Книга)
— Так, це книга.
2. Розповідь про книгу — Книга грає велике значення в житті людини. Без книг люди не знали б своєї історії. Книги допомагають людині навчатись, розумнішати, ділитись досвідом. Коли читаєш книгу, можеш побувати де завгодно: на безлюдному острові, на піратському кораблі, в космосі. Кажуть, що книга — найкращий друг
3. Слухання вірша «Книга — добрий друг»
Книга — добрий друг
Книга знає все навкруг:
Про старі й нові країни,
Космос та морські глибини.
Дружба з книгою — це свято:
Не було б її у нас,
Ми не знали б так багато
Про новий і давній час.
4. А чи знаєте ви знаєте прислів’я про книгу?
(Одна книга багатьох розуму навчить.
Книга вчить, як на світі жить.
Хто багато читає, той багато знає).
5. - Діти, як ви думаєте, де живуть книги? (У книжкових магазинах, у бібліотеках)
- Для чого туди ходять дорослі і діти?
6. Сьогодні ми з вами побуваємо у віртуальному книжковому магазині та бібліотеці.
- Звернітьувагу як розташовані книжки, чим відрізняється їх розташування.
- Книжки знають своє місце, займають його за правилами. Вони стоять рівненько, охайненько.
- Розгляд ілюстрації з робочим міцем бібліотекаря, пояснює, в чому полягає його робота (оформлення карток, видавання та прийом книжок тощо)
7. Давайте пригадаємо ваші улюблені книги. (Кожна дитина називає свою улюблену книгу.)
8. Розгляд ілюстрації з розірваною книгою з пошматованими і помальованими сторінками.
- Погляньте діти, та хто ж це так книгу зіпсував? (Діти висловлюють свої припущення.)
- Чи можна так поводитися із книгами?
- Як потрібно доглядати за книгами?
- Чому не можна малювати в книжках?
- Як потрібно дивитися книжки? (Сидячи за столом, у добре освітленій кімнаті.) — Як правильно перегортати сторінки?
- А якщо книга не дуже нова і надірвалася, що слід зробити?
- А навіщо нам потрібні книги?
9. Слухання загадки:
Бачить — не бачить,
Чути — не чує,
Мовчки говорить,
Дуже мудрує.
Часом захоче —
Правди навчає,
Іноді бреше —
Всіх звеселяє.
Будемо, діти, з нею довіку
Жити-дружити
Хто ж то такая,
В світі щаслива,
Мудра, правдива
І жартівлива? (Книга.)
10. Підсумок Запам’ятайте, діти, «Книга — твій друг, без неї — як без рук!»
https://www.youtube.com/watch?v=ICyLekCeFU0
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
-
Програмовий зміст: розширювати уявлення дітей про бібліотеку, її призначення; поглиблювати знання про професію бібліотекаря; закріплювати зн...
-
Цікава наука інтернет - ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=GYr1fY3AHTU
Комментариев нет:
Отправить комментарий