ЦУПЖ «Що робити, якщо батьків немає, а вдома не стало світла?»

 


Програмовий зміст: закріпити з дітьми правила поведінки під час екстремальних ситуацій; формувати навички поведінки в побуті; розвивати кмітливість; виховувати самостійність, сміливість.

Матеріал: телефон, ліхтарик.

Структура заняття.

1.     Читання вірша «Казка про звірят»

Раз побігли мама й тато

По високій по сосні

Залишились білченята

У дуплі своїм одні.



 

Мама й тато білченятам

Принесуть смачний обід

Але треба всім малятам

Так поводитись як слід.

 

Дітки ввечері сиділи

Малювали тихо ліс

Раптом світло відключили

І до хати Страх заліз.

 

Стало страшно, дуже темно

Хтось за вікнами шумить

Та поводилися чемно

Й правила згадали вмить.

 

Брати сірників не стали

А ліхтарики знайшли

Ліхтарі всі повмикали

Бо розумними були.

 

Страх із хати щез швиденько

Вже під ліжком не сидить

Діти граються гарненько

Ліс за вікнами шумить.

 

В той же час як темно стало

В поросяток в домі теж.

Все світитось перестало –

Паніка була без меж.

 

Всі кричали, всі вищали,

Писк стояв на всі лади.

Діти свічки похапали

Й бігали туди-сюди.

 

Та знайшов хтось запальничку

І нарешті запалив.

У стакан вмостили свічку –

Хату вогник освітив.

 

Їм би тихо посидіти,

Дочекатися батьків.

Та не ті були це діти.

Кожен бігав, де хотів.

 

Свічка впала на підлогу

Й запалила килимка.

Діти підняли тривогу

От історія яка.

 

Все горить. Води немає,

Щоб вогонь той погасить.

В хаті крик страшний лунає.

А вогонь палахкотить.

 


Діти дуже полякались

А вогонь лизав пітьму.

По куточках поховались,

Задихаються в диму.

 

Та сусіди крик почули

І побачили все вмить.

Звірів з лісу всіх гукнули

Й почали вогонь гасить.

 

Поросят повитягали

Із-під ліжечок малих,

Їх від диму відкачали,

Та немає хати в них.

 

З того часу поросята

Стали правила учить.

А без правил як. Малята,

В цьому світі можна жить?

 

2.     Бесіда за змістом вірша.

-         Давайте пригадаємо, що сталося у звірят і як вони з цим впорались?

-         Чи траплялось таке з вами?

-         Що ви порадите поросяткам?

3.     Визначення правил поводження в даній ситуації.

ü Якщо зникло світло, то краще посидіти спокійно в темноті і зачекати дорослих. Темноти не треба боятися.

ü Можна зателефонувати батькам чи знайомим.

ü Можна включити ліхтарик.

ü У темну пору дня менше рухатись по кімнаті щоб не травмуватись.

ü Не можна брати до рук сірники і запалювати свічку.

ü Не можна відкривати двері та залишати приміщення.

ü Можна погратися в словесні ігри.

ü Не можна братику чи сестричці лякати один одного.

 

4.     Розглядання ліхтарика та інструкція щодо його використання.

5.     Практична вправа «Зателефонуй мамі».

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Консультація

  "Моя сім'я, моя родина"