Програмовий зміст: закріпити з
дітьми правила поведінки під час екстремальних ситуацій; формувати навички
поведінки в побуті; розвивати кмітливість; виховувати самостійність,
сміливість.
Матеріал: телефон, ліхтарик.
Структура заняття.
1.
Читання вірша «Казка
про звірят»
Раз побігли мама й тато
По високій по сосні
Залишились білченята
У дуплі своїм одні.
Мама й тато білченятам
Принесуть смачний обід
Але треба всім малятам
Так поводитись як слід.
Дітки ввечері сиділи
Малювали тихо ліс
Раптом світло відключили
І до хати Страх заліз.
Стало страшно, дуже темно
Хтось за вікнами шумить
Та поводилися чемно
Й правила згадали вмить.
Брати сірників не стали
А ліхтарики знайшли
Ліхтарі всі повмикали
Бо розумними були.
Страх із хати щез швиденько
Вже під ліжком не сидить
Діти граються гарненько
Ліс за вікнами шумить.
В той же час як темно стало
В поросяток в домі теж.
Все світитось перестало –
Паніка була без меж.
Всі кричали, всі вищали,
Писк стояв на всі лади.
Діти свічки похапали
Й бігали туди-сюди.
Та знайшов хтось запальничку
І нарешті запалив.
У стакан вмостили свічку –
Хату вогник освітив.
Їм би тихо посидіти,
Дочекатися батьків.
Та не ті були це діти.
Кожен бігав, де хотів.
Свічка впала на підлогу
Й запалила килимка.
Діти підняли тривогу
От історія яка.
Все горить. Води немає,
Щоб вогонь той погасить.
В хаті крик страшний лунає.
А вогонь палахкотить.
Діти дуже полякались
А вогонь лизав пітьму.
По куточках поховались,
Задихаються в диму.
Та сусіди крик почули
І побачили все вмить.
Звірів з лісу всіх гукнули
Й почали вогонь гасить.
Поросят повитягали
Із-під ліжечок малих,
Їх від диму відкачали,
Та немає хати в них.
З того часу поросята
Стали правила учить.
А без правил як. Малята,
В цьому світі можна жить?
2.
Бесіда за змістом
вірша.
-
Давайте пригадаємо,
що сталося у звірят і як вони з цим впорались?
-
Чи траплялось таке
з вами?
-
Що ви порадите
поросяткам?
3.
Визначення правил
поводження в даній ситуації.
ü Якщо зникло світло, то краще посидіти спокійно в темноті
і зачекати дорослих. Темноти не треба боятися.
ü Можна зателефонувати батькам чи знайомим.
ü Можна включити ліхтарик.
ü У темну пору дня менше рухатись по кімнаті щоб не
травмуватись.
ü Не можна брати до рук сірники і запалювати свічку.
ü Не можна відкривати двері та залишати приміщення.
ü Можна погратися в словесні ігри.
ü Не можна братику чи сестричці лякати один одного.
4.
Розглядання
ліхтарика та інструкція щодо його використання.
5.
Практична вправа
«Зателефонуй мамі».
Комментариев нет:
Отправить комментарий