Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі Тема: Число дев’ять. Цифра 9. Склад числа дев’ять. Лічба предметів. Орієнтування в просторі»

Програмовий зміст: продовжувати формувати у дітей уявлення про числа; ознайомити дітей з утворенням числа дев’ять, цифрою 9, складом числа дев’ять; формувати вміння лічити в межах 9; закріплювати вміння орієнтуватися у просторі; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять; виховувати самостійність, ініціативу, бажання займатися математикою.

"Мовленнєвий розвиток дошкільника у процесі ознайомлення з творами В.Сухомлинського"

         Творчий досвід

  Гарна мова - важлива умова розвитку особистості дитини. Добре розвинена мова дитини сприяє успішному подальшому навчанню. Розвиток мовлення безпосередньо впливає на розвиток мислення. Висловлювання дитини не тільки свідчать про володіння багатством рідної мови, її граматичним ладом, але і показують рівень розумового, естетичного та емоційного розвитку.

Дитина у світі природи «Роль снігу та льоду в житті рослин і тварин»

Програмовий зміст: продовжувати ознайомлювати дітей зі змінами, що відбуваються в природі взимку; закріплювати уявлення про характерні ознаки зими в живій та неживій природі; формувати уявлення про роль снігу та льоду в житті рослин, тварин; розвивати пізнавальну активність , зв'язне мовлення, пам'ять, творчу уяву; виховувати цікавість до зимових явищ природи.

21 лютого - Міжнародний день рідної мови


https://www.youtube.com/watch?v=fYrx51CaJRw 



Малювання Тема «Керамічний посуд»

Програмовий зміст:  залучати дітей до витоків народної культури. Удосконалювати навички малювання фарбами; закріпити уміння дітей правильно тримати пензлик, паралельно до паперу;  Вправляти у вмінні симетрично розташовувати рослинні елементи візерунків на різних формах (круг, квадрат, розет, овал), розташовувати елементи по краям форми, в кутах, посередині, по всій площині. Розвивати естетичний смак, композиційні уміння, дрібну моторику, почуття кольору, вміння групувати елементи за спільною ознакою; розвивати художні здібності та творчу уяву дітей, пізнавальний інтерес;  формувати естетичні почуття, смак, творчі здібності, зацікавленість мистецтвом, спостережливість, інтерес до культурної спадщини країни. Виховувати естетичний смак, охайність під час роботи з фарбами.

Професія. Будівельник



https://www.youtube.com/watch?v=oxXw0Jt6DOY 



"Все починається з добра"


 Програмовий зміст: продовжувати знайомити  дітей із творами В.О.Сухомлинського; 
формувати  у дітей розуміння того, що добра, чуйна людина проявляється у своїх вчинках; навчати дітей оцінювати вчинки;  вміти  узгоджувати іменник з дієсловами, збагачувати словниковий запас;

розвивати уважність, інтерес до оповідань В. О. Сухомлинського; зв’язне мовлення;  увагу,  пам'ять, мислення, творчу уяву, логіку;

виховувати бажання робити добрі справи.

Консультація

  "Моя сім'я, моя родина"