Програмовий зміст: продовжувати формувати у дітей уявлення про числа; ознайомити дітей з утворенням числа дев’ять, цифрою 9, складом числа дев’ять; формувати вміння лічити в межах 9; закріплювати вміння орієнтуватися у просторі; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять; виховувати самостійність, ініціативу, бажання займатися математикою.
Матераіл:
відео по темі.
Структура заняття.
1.
Вітаночка.
2.
https://youtube.com/watch?v=ZGft08IMFZU&feature=share
Розумова гімнастика «Скільки»
3.
Сюрпризний момент.
4.
Утворення числа 9.
5.
Ознайомлення з цифрою 9.
6.
Дид.вправа «Цифровий ланцюжок»
7.
Дид.вправа «Визначення адреси звірів» (орієнтування у просторі)
8.
Дид.врава «Побудуємо гірку» (пряма та зворотня лічба)
9.
Фізкультхвилинка
https://youtube.com/watch?v=eQQIR53oJ28&feature=share
Комментариев нет:
Отправить комментарий