Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі Тема: Число дев’ять. Цифра 9. Склад числа дев’ять. Лічба предметів. Орієнтування в просторі»

Програмовий зміст: продовжувати формувати у дітей уявлення про числа; ознайомити дітей з утворенням числа дев’ять, цифрою 9, складом числа дев’ять; формувати вміння лічити в межах 9; закріплювати вміння орієнтуватися у просторі; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять; виховувати самостійність, ініціативу, бажання займатися математикою.

Матераіл:  відео по темі.

Структура заняття.

1.      Вітаночка.

2.     


https://youtube.com/watch?v=ZGft08IMFZU&feature=share

Розумова гімнастика «Скільки»

3.      Сюрпризний момент.

4.      Утворення числа 9.

5.      Ознайомлення з цифрою 9.

6.      Дид.вправа «Цифровий ланцюжок»

7.      Дид.вправа «Визначення адреси звірів» (орієнтування у просторі)

8.      Дид.врава «Побудуємо гірку» (пряма та зворотня лічба)

9.      Фізкультхвилинка

10.  Склад числа 9.


https://youtube.com/watch?v=eQQIR53oJ28&feature=share

Підсумок

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Консультація

  "Моя сім'я, моя родина"