 Ознайомлення із соціумом "Наш друг — книга"

Програмовий зміст: розширювати уявлення дітей про бібліотеку, її призначення; поглиблювати знання про професію бібліотекаря; закріплювати знання дітей про правила користування книгою, з яких частин складається книга; вивчати назви професій людей, які беруть участь у виготовленні книжок; прищеплювати любов до книги за допомогою загадок, прислів’їв; сприяти розвитку мислення, пам’яті, уваги; виховувати бережливе ставлення та бажання лагодити зіпсовані книги , інтерес і повагу до професії бібліотекаря, спонукати відвідати бібліотеку з батьками. Структура заняття 1. Щоб дізнатись, про що ми з вами сьогодні будемо розмовляти, відгадайте загадку. Не кущ, а з листочками, Не сорочка, а зшита. Не людина, а розповідає. (Книга) — Так, це книга. 2. Розповідь про книгу — Книга грає велике значення в житті людини. Без книг люди не знали б своєї історії. Книги допомагають людині навчатись, розумнішати, ділитись досвідом. Коли читаєш книгу, можеш побувати де завгодно: на безлюдному острові, на піратському кораблі, в космосі. Кажуть, що книга — найкращий друг 3. Слухання вірша «Книга — добрий друг» Книга — добрий друг Книга знає все навкруг: Про старі й нові країни, Космос та морські глибини. Дружба з книгою — це свято: Не було б її у нас, Ми не знали б так багато Про новий і давній час. 4. А чи знаєте ви знаєте прислів’я про книгу? (Одна книга багатьох розуму навчить. Книга вчить, як на світі жить. Хто багато читає, той багато знає). 5. - Діти, як ви думаєте, де живуть книги? (У книжкових магазинах, у бібліотеках)
- Для чого туди ходять дорослі і діти? 6. Сьогодні ми з вами побуваємо у віртуальному книжковому магазині та бібліотеці. - Звернітьувагу як розташовані книжки, чим відрізняється їх розташування. - Книжки знають своє місце, займають його за правилами. Вони стоять рівненько, охайненько. - Розгляд ілюстрації з робочим міцем бібліотекаря, пояснює, в чому полягає його робота (оформлення карток, видавання та прийом книжок тощо)
7. Давайте пригадаємо ваші улюблені книги. (Кожна дитина називає свою улюблену книгу.) 8. Розгляд ілюстрації з розірваною книгою з пошматованими і помальованими сторінками.
- Погляньте діти, та хто ж це так книгу зіпсував? (Діти висловлюють свої припущення.) - Чи можна так поводитися із книгами? - Як потрібно доглядати за книгами? - Чому не можна малювати в книжках? - Як потрібно дивитися книжки? (Сидячи за столом, у добре освітленій кімнаті.) — Як правильно перегортати сторінки? - А якщо книга не дуже нова і надірвалася, що слід зробити? - А навіщо нам потрібні книги? 9. Слухання загадки: Бачить — не бачить, Чути — не чує, Мовчки говорить, Дуже мудрує. Часом захоче — Правди навчає, Іноді бреше — Всіх звеселяє. Будемо, діти, з нею довіку Жити-дружити Хто ж то такая, В світі щаслива, Мудра, правдива І жартівлива? (Книга.) 10. Підсумок Запам’ятайте, діти, «Книга — твій друг, без неї — як без рук!» https://www.youtube.com/watch?v=ICyLekCeFU0

Мультфільм "Фіксики. Вогнегасник"

 

Інтернет ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=pllibn-C3x0

Правила поведінки в природі


 

Казка "Бережи природу"


 

Аплікація "Квітка - веселка"


Художнє образотворення (аплікація)

"Квітка - веселка"

інтернет - ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=2LSPaNYf8hI&t=4s

Програмовий зміст: спонукати дітей  складати зображення квітки з окремих частинок; закріпити знання дітей різних кольорів та їх відтінків; розвивати естетичне сприймання, наполегливість; виховувати охайність в роботі.

Дякуємо за зворотній зв'язок!!!











Літературне образотворення

 

Читання казки Т.Коломієць "Козенята і вогонь"

Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей уважно слухати казку та вміти відповідати на запитання; закріпити знання про небезпеку гри з сірниками, вогнем; повторити правила поведінки при пожежі. Формувати вміння використовувати раніше набуті знання, висловлювати свої думки.

Розвивати увагу, мислення, зв'язне мовлення.

Виховувати в дітей негативне ставлення до ігор, які можуть стати причиною виникнення пожежі (гра з сірниками).

Консультація

  "Моя сім'я, моя родина"