Читання казки Т.Коломієць "Козенята і вогонь"
Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей уважно слухати казку та вміти відповідати на запитання; закріпити знання про небезпеку гри з сірниками, вогнем; повторити правила поведінки при пожежі. Формувати вміння використовувати раніше набуті знання, висловлювати свої думки.
Розвивати увагу, мислення, зв'язне мовлення.
Виховувати в дітей негативне ставлення до ігор, які можуть стати причиною виникнення пожежі (гра з сірниками).
Матеріал: відеороліки
Структура заняття
1. Вітаночка «Привіт, привіт» (відео) https://www.youtube.com/watch?v=fPxIhGAEUD0&t=10s
2. Нас оточує така краса, такий простір, стільки радості і щастя. Як же важливо все це зберегти таким, як воно є. Не знищити, не зруйнувати, а залишити землю такою чудовою для інших людей. А це у великій мірі залежить від нас самих, як ми будемо себе поводити,виконувати правила поведінки, як ви будете любити і берегти навколишній світ.
Темний, тепленький будинок,
Мешкає там сто іскринок.
Якщо з ними пустувати –
Можна неприємність мати.
Лиш єдина пройде мить –
І навколо все згорить...
Як ім'я у тих іскринок,
Що сховав темний будинок?
(Сірники)
- Сьогодні, дітки, я хочу поговорити з вами про безпеку. Адже, дуже важливо залишатися вдома і бути в безпеці. Небезпека очікує малюків звідусіль. Зараз ми поговоримо про небезпеку від вогню.
Але спочатку я пропоную подивитися казку «Козенята і вогонь», яку написала
українська поетеса Тамара Коломіець.
Інтернет ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=c_O3xyH1mTY
· Що стало в будиночку кози причиною пожежі?
· Чи можна ховатись, коли виникла пожежа?
· Хто допоміг погасити пожежу?
3. Фізкультхвилинка «Булька»
4. Пропоную пригадати правила поводження при пожежі.
Мультфільм "Корисні підказки 2. Вперед, вогнеборці"
інтернет ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=WFPlxcF_SiI
5. Підсумок.
Комментариев нет:
Отправить комментарий