Літературне образотворення

 

Читання казки Т.Коломієць "Козенята і вогонь"

Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей уважно слухати казку та вміти відповідати на запитання; закріпити знання про небезпеку гри з сірниками, вогнем; повторити правила поведінки при пожежі. Формувати вміння використовувати раніше набуті знання, висловлювати свої думки.

Розвивати увагу, мислення, зв'язне мовлення.

Виховувати в дітей негативне ставлення до ігор, які можуть стати причиною виникнення пожежі (гра з сірниками).


Матеріал:  відеороліки

Структура заняття 

1. Вітаночка «Привіт, привіт» (відео) https://www.youtube.com/watch?v=fPxIhGAEUD0&t=10s

2. Нас оточує така краса, такий простір, стільки радості і щастя. Як же важливо все це зберегти таким, як воно є. Не знищити, не зруйнувати, а залишити землю такою чудовою для інших людей. А це у великій мірі залежить від нас самих, як ми будемо себе поводити,виконувати правила поведінки, як ви будете любити і берегти навколишній світ.

Темний, тепленький будинок,

Мешкає там сто іскринок.

Якщо з ними пустувати –

Можна неприємність мати.

Лиш єдина пройде мить –

І навколо все згорить...

Як ім'я у тих іскринок,

Що сховав темний будинок?

(Сірники)

-         Сьогодні, дітки, я хочу поговорити з вами про безпеку. Адже, дуже важливо залишатися вдома і бути в безпеці. Небезпека очікує малюків звідусіль. Зараз ми поговоримо про небезпеку від вогню.

Але спочатку я пропоную подивитися казку «Козенята і вогонь», яку написала

українська поетеса Тамара Коломіець.


Інтернет ресурс:  https://www.youtube.com/watch?v=c_O3xyH1mTY

·         Що стало в будиночку кози причиною пожежі?

·         Чи можна ховатись, коли виникла пожежа?

·         Хто допоміг погасити пожежу?

3. Фізкультхвилинка «Булька»

4. Пропоную пригадати правила поводження при пожежі.

Мультфільм "Корисні підказки 2. Вперед, вогнеборці"

інтернет ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=WFPlxcF_SiI

5. Підсумок.













Комментариев нет:

Отправить комментарий

Консультація

  "Моя сім'я, моя родина"