Урок доброти з тітонькою Совою
Ліплення «Глечик»
Програмовий зміст: продовжувати знайомити дітей з роботою гончара, з виробами гончарства; вдосконалювати вміння ділити шматок глини на рівні частини, навпіл; закріплювати прийоми: скочування по колу, вдавлювання, примащування, сплющення, загладжування; розвивати вміння емоційно сприймати вироби гончарства, помічати красу окремих деталей, вміти милуватись. Виховувати шанобливе ставлення до майстрів, розуміти, що їх витвори – це прояв таланту.
https://youtube.com/watch?v=_WEo4kANDDA&feature=share
Літературне+театральне образотворення
"Все починається з добра"
(за творами В. Сухомлинського)
Програмовий зміст: продовжувати
знайомити дітей із творами В.О.Сухомлинського; формувати у дітей розуміння того, що
добра, чуйна людина проявляється у своїх вчинках; навчати дітей оцінювати вчинки; збагачувати словниковий запас;
розвивати уважність, інтерес до оповідань В.
О. Сухомлинського; зв’язне мовлення; увагу,
пам'ять, мислення, творчу уяву, логіку;
виховувати
бажання бути добрими.
СХД «Майстерня маленьких скульпторів»
Програмовий
зміст: Продовжувати розвивати
уявлення дітей про скульптуру. Спонукати до самостійного створення скульптурних форм різними способами художньої діяльності.
Навчання елементів грамоти «Звуки [л], [л’]. Літера Лл»
Програмовий зміст: закріплювати знання дітей про звуки [л], [л’]; ознайомити з літерою Л; формувати вміння читати склади з новою літерою та вже вивченими (а, о, у, и, і), що утворюють із нею прямі та зворотні склади (ла-ал, ло-ол, лу-ул); закріплювати вміння робити звуко-буквенний аналіз слів, визначати кількість складів; сприяти розвитку фонематичного слуху, пам’яті, мислення, уваги; готувати руку до письма; виховувати інтерес до занять.
-
Програмовий зміст: розширювати уявлення дітей про бібліотеку, її призначення; поглиблювати знання про професію бібліотекаря; закріплювати зн...
-
Цікава наука інтернет - ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=GYr1fY3AHTU