Малювання «І стоїть берізка в сонній тиші…»


 

Художньо-продуктивне образотворення (малювання)

Тема: «І стоїть берізка в сонній тиші…»

Програмовий зміст: формувати вміння дітей варіювати засобами зображення зимових дерев різними матеріалами та техніками; удосконалювати технічні навички володіння акварельними фарбами; розвивати образне мислення, посидючість, увагу; виховувати естетичне ставлення до природи і її зображення в малюнку.


Конструювання «Сніжинка»

Програмовий зміст: познайомити з основними прийомами та способами конструювання плоских моделей  з ватних паличок; формувати просторові уявлення; виховувати самостійність, зосередженість, посидючість; 


розвивати  уяву, художній смак;

Ознайомлення із соціумом

"Наші емоції"

Програмовий зміст: учити дітей розрізняти емоції за виразом обличчя; закріпити отримані знання про емоції радості, смутку, здивування, страху, злості (гніву); розвивати вміння розуміти свої почуття, уяву, пам’ять; виховувати доброзичливість.

«Традиції та обряди святкування Василя"

Мета: продовжувати викликати інтерес дітей до традицій і творчості свого народу;

продовжувати ознайомлювати з традиційними святами українців, які вони визнача-

ють узимку; розширювати знання про виникнення цих свят та традиції, пов’язані

з їх святкуванням; розвивати зацікавленість до вивчення історичних і культурних

надбань українського та інших народів; збагачувати словник піснями та віршами,

приказками; прищеплювати любов і цікавість до народних українських свят.










 

Слухання щедрівок


https://www.youtube.com/watch?v=t9JqnEDRo0E&t=23s 





Фізична культура. Заняття 40


Програмовий зміст: повторити вправи КЗРВ "Буратино", стрибки. Розвивати координацію рухів. Виховувати бажання дотримуватись здорового способу життя.



Консультація

  "Моя сім'я, моя родина"