"Звуки зими"
ЦУПЖ «Безпека біля новорічної ялинки»
Програмовий зміст: ознайомити дітей з правилами поведінки під час проведення новорічних свят, розширити знання дітей про небезпечні ситуації у побуті; розвивати вміння і навички безпечної поведінки; виховувати увагу.
Арт-майстерня «Найкраща сніжинка» (витинанка)
Програмовий зміст: Ознайомити дітей з витинанками як видом мистецтва; закріпити вміння різати папір ножицями по прямих і кривих лініях; вчити дітей передавати характерні особливості зображуваних об'єктів; розвивати вміння працювати з ножицями, спостережливість, уяву, фантазію; виховувати акуратність.
https://www.youtube.com/watch?v=JdxpV9GWJuM
Поради для батьків «Як з користю провести зимові канікули»
Поради для батьків
«Як з користю провести зимові канікули»
Попереду
дітей два тижні зимових канікул. У цей час дітям варто відпочити й набратися
сил.
Намагайтеся
за цей час надолужити втрачене протягом попередніх місяців навчання дитсадку. Спілкуйтеся з дитиною, разом
грайтеся або читайте. Це вас згуртує.
2.
Разом відпочивайте
3.
Грайте у зимові ігри
Діти люблять зимові види спорту. Лижі, ковзани чи санчата - гарна нагода весело провести час. Крім того, можна зліпити снігову бабу чи пограти у сніжки.
Зимові
свята - час казки та здійснення дитячих мрій. Якщо протягом року ви забороняли
дитині їсти солодощі чи іншу "нездорову" їжу, намагалися вкласти її
спати о 22:00 чи не дозволяли грати в комп'ютерні ігри більш як 40 хв -
дозвольте. Покажіть дитині, що заборона нестрашна.
Розвиток мовлення «Зимові явища в природі»
Програмовий зміст: формувати у дітей позитивне ставлення до навколишнього світу на основі емоційно-чуттєвого досвіду; викликати цікавість і допитливість щодо пізнання природи; продовжувати ознайомлювати зі змінами, що відбуваються в природі з настанням зими (у тваринному та рослинному світі); закріплювати уявлення про характерні ознаки зими в живій та неживій природі; формувати вміння виділяти істотні ознаки в об’єктах природи; узагальнювати знання про властивості снігу і стани води; виховувати вміння бачити і цінувати красу природи у зимовий період.
Матеріал: зображення сніжинки; хмари, сонця, дерева, пагорба, будиночка,
пташки, білочки
ХІД ЗАНЯТТЯ
1.
Вітаночка.
Організаційний момент. Слухання музики зимового лісу (аудіозапис хуртовини).
2.
Слухання казки
про пригоди маленької сніжинки.
3.
Бесіди: «Яка сніжинка», «Яке
сонце взимку», «Який зимовий вітер», «Що роблять рослини взимку»
4. Фізкультхвилинка «Ялинка»
6.
Підсумок
-
Програмовий зміст: розширювати уявлення дітей про бібліотеку, її призначення; поглиблювати знання про професію бібліотекаря; закріплювати зн...
-
Цікава наука інтернет - ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=GYr1fY3AHTU