Програмовий зміст: формувати у дітей позитивне ставлення до навколишнього світу на основі емоційно-чуттєвого досвіду; викликати цікавість і допитливість щодо пізнання природи; продовжувати ознайомлювати зі змінами, що відбуваються в природі з настанням зими (у тваринному та рослинному світі); закріплювати уявлення про характерні ознаки зими в живій та неживій природі; формувати вміння виділяти істотні ознаки в об’єктах природи; узагальнювати знання про властивості снігу і стани води; виховувати вміння бачити і цінувати красу природи у зимовий період.
Матеріал: зображення сніжинки; хмари, сонця, дерева, пагорба, будиночка,
пташки, білочки
ХІД ЗАНЯТТЯ
1.
Вітаночка.
Організаційний момент. Слухання музики зимового лісу (аудіозапис хуртовини).
2.
Слухання казки
про пригоди маленької сніжинки.
3.
Бесіди: «Яка сніжинка», «Яке
сонце взимку», «Який зимовий вітер», «Що роблять рослини взимку»
4. Фізкультхвилинка «Ялинка»
6.
Підсумок
Комментариев нет:
Отправить комментарий