Розвиток мовлення «Зимові явища в природі»

Програмовий зміст: формувати у дітей позитивне ставлення до навколишнього світу на основі емоційно-чуттєвого досвіду; викликати цікавість і допитливість щодо пізнання природи; продовжувати ознайомлювати зі змінами, що відбуваються в природі з настанням зими (у тваринному та рослинному світі); закріплювати уявлення про характерні ознаки зими в живій та неживій природі; формувати вміння виділяти істотні ознаки в об’єктах природи; узагальнювати знання про властивості снігу і стани води; виховувати вміння бачити і цінувати красу природи у зимовий період.

Матеріал: зображення сніжинки; хмари, сонця, дерева, пагорба, будиночка, пташки, білочки

ХІД ЗАНЯТТЯ

1.      Вітаночка. Організаційний момент. Слухання музики зимового лісу (аудіозапис хуртовини).

2.      Слухання казки про пригоди маленької сніжинки.



3.      Бесіди: «Яка сніжинка», «Яке сонце взимку», «Який зимовий вітер», «Що роблять рослини взимку»

4.      Фізкультхвилинка «Ялинка» 


5.       Бесіди: «Яких пташок ми можем зустріти взимку», «Як зимують тварини», «На що перетворюється сніжинка»

6.      Підсумок

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Консультація

  "Моя сім'я, моя родина"