Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей уважно слухати вірш, удосконалювати вміння узагальнювати почуте, висловлювати власну думку, закріплювати в словнику назви основних почуттів, емоцій, розповідати про ситуації, повязані з ними; виховувати культуру слухання та любов до літератури.
Літературне образотворення «Слухання вірша О. Пчілки «Новий рік»
Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей уважно слухати вірш, удосконалювати вміння узагальнювати почуте, висловлювати власну думку, закріплювати в словнику назви основних почуттів, емоцій, розповідати про ситуації, повязані з ними; виховувати культуру слухання та любов до літератури.
Фізкультура на повітрі. Заняття 34
Програмовий зміст: повторити з дітьми комплекс загальнорозвиваючих вправ без предметів. Заохочувати виконувати фізичні вправи на повітрі щодня для підтримання здоров’я. Виховувати дбайливе ставлення до власного здоров’я, бажання займатися спортом.
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі. Задачі. Числа 1-5.Порядкова та кількісна лічба
https://www.youtube.com/watch?v=6_FdeDSen_4&t=7s
Програмовий зміст: ознайомити
дітей з математичними задачами та структурою задач, закріпити знання про знаки, які використовують
при вирішенні прикладів, числа 1-5, порядкову та кількісну лічбу; розвивати
пам’ять; виховувати самостійність, ініціативу.
Структура заняття
1. Вітаночка
2. Ознайомлення з математичною
задачею, її структурою
3. Розвязання задач
4. Фізкультхвилинка
5. Порядкова та кількісна лічба в
межах 5.
6. Підсумок
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
-
Програмовий зміст: розширювати уявлення дітей про бібліотеку, її призначення; поглиблювати знання про професію бібліотекаря; закріплювати зн...
-
Цікава наука інтернет - ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=GYr1fY3AHTU
-
Програмовий зміст: закріплювати знання про облаштування сільського подвір’я, його мешканців, оберіг та символ України – квітку мальву; згада...