Літературне образотворення «Слухання вірша О. Пчілки «Новий рік»


Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей уважно слухати вірш, удосконалювати вміння узагальнювати почуте, висловлювати власну думку, закріплювати в словнику назви основних почуттів, емоцій, розповідати про ситуації, повязані з ними; виховувати культуру слухання та любов до літератури.

Гра "Допоможи мишенятам підготуватися до свята"

"Допоможи мишенятам підготуватися до свята"

Малята, мишенятам потрібна ваша допомога . 

Навчання елементів грамоти

Наголошений склад



Фізкультура на повітрі. Заняття 34

 Програмовий зміст: повторити з дітьми комплекс загальнорозвиваючих вправ без предметів. Заохочувати виконувати фізичні вправи на повітрі щодня для підтримання здоров’я. Виховувати дбайливе ставлення до власного здоров’я, бажання займатися спортом.


Поради психолога


 

Дидактична гра

Зимова гра

 "Так чи ні"


https://www.youtube.com/watch?v=GMgayYiNPDw
 


Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі. Задачі. Числа 1-5.Порядкова та кількісна лічба

 https://www.youtube.com/watch?v=6_FdeDSen_4&t=7s

Програмовий зміст: ознайомити дітей з математичними задачами та структурою задач,  закріпити знання про знаки, які використовують при вирішенні прикладів, числа 1-5, порядкову та кількісну лічбу; розвивати пам’ять; виховувати самостійність, ініціативу.

Структура заняття

1. Вітаночка

2. Ознайомлення з математичною задачею, її структурою

3. Розвязання задач

4. Фізкультхвилинка

5. Порядкова та кількісна лічба в межах 5.

6. Підсумок







Консультація

  "Моя сім'я, моя родина"