Художньо-продуктивне образотворення ( аплікація)

 "Ялинка зелененька"

Програмовий зміст: закріпити та поглибити знання дітей про святкування Нового року; вміти визначати яка ялинка за допомогою мнемодоріжки;  виконувати аплікацію - згинати кружечки навпіл, приклеювати у визначеній послідовності;  розвивати просторове  орієнтування; виховувати бажання приносити радість друзям та близьким напередодні свята.




Конструювання «Стіл та стільчики для гостей» (конструктор LEGO)



 Програмовий зміст: продовжувати навчати дітей будувати з цеглинок LEGO; виконувати дії за схемою або за власною уявою, фантазією; розвивати уяву, уважність; виховувати вміння радіти власним  успіхам.



Художньо- продуктивна діяльність (малювання)

 " Веселинки під ялинкою"

Програмовий зміст: познайомити дітей з новою технікою малювання "штампування"; заохочувати дітей до малювання ялинки; в ігровій формі вміти обирати предмети, які можна розвішувати на ялинці; розвивати  увагу, пам'ять, дрібну моторику рук; формувати емоційну сферу дітей, естетичний смак; виховувати самостійність, охайність в роботі.

Дидактична гра


"Які бувають ялинки?"

Малята, Сніговичок запрошує пограти в гру. Розпочинаємо...


https://www.youtube.com/watch?v=lRDc3EeegAU
 

Подивіться разом з дитиною

"Різдвяна історія"




 https://www.youtube.com/watch?v=Ib8mNhDBJKU

Зворотній зв'язок

Дякуємо всім батькам за зворотній зв'язок!



 

Літературне + Театральне образотворення Тема: «Читання В.Сухомлинського «Протоптали стежку»»

 



Програмовий зміст: продовжити ознайомлення дітей з творчістю В.Сухомлинського; вдосконалювати навички свідомого сприймання тексту; розвивати  здатність уявляти описані картини, розмірковувати над текстом; виховувати чуйність, доброту, милосердя, любов до художнього слова.

https://www.youtube.com/watch?v=z_1B0n6rCgE&t=5s

Консультація

  "Моя сім'я, моя родина"