Художньо- продуктивна діяльність (малювання)

 " Веселинки під ялинкою"

Програмовий зміст: познайомити дітей з новою технікою малювання "штампування"; заохочувати дітей до малювання ялинки; в ігровій формі вміти обирати предмети, які можна розвішувати на ялинці; розвивати  увагу, пам'ять, дрібну моторику рук; формувати емоційну сферу дітей, естетичний смак; виховувати самостійність, охайність в роботі.

Дидактична гра


"Які бувають ялинки?"

Малята, Сніговичок запрошує пограти в гру. Розпочинаємо...


https://www.youtube.com/watch?v=lRDc3EeegAU
 

Подивіться разом з дитиною

"Різдвяна історія"




 https://www.youtube.com/watch?v=Ib8mNhDBJKU

Зворотній зв'язок

Дякуємо всім батькам за зворотній зв'язок!



 

Літературне + Театральне образотворення Тема: «Читання В.Сухомлинського «Протоптали стежку»»

 



Програмовий зміст: продовжити ознайомлення дітей з творчістю В.Сухомлинського; вдосконалювати навички свідомого сприймання тексту; розвивати  здатність уявляти описані картини, розмірковувати над текстом; виховувати чуйність, доброту, милосердя, любов до художнього слова.

https://www.youtube.com/watch?v=z_1B0n6rCgE&t=5s

Чим корисна казка для вашої дитини?

 



Усі ми родом з дитинства. І найперше, що постає в наших думках, згадуючи цю прекрасну пору, — казка.

Її можливості безмежні! Мова казки близька дитині, емоційна, захоплююча, герої наділені незвичайними силами та можливостями.

      Що таке казки? Чарівні історії про принців і принцес із казкових королівств? І так, і ні. Насправді казки можуть дуже багато, їх потенціал величезний: ними можна просто зацікавити дитину, приспати її на ніч, надихнути на зміни, справити ви­ховний ефект і навіть вирішити якусь психологічну проблему.

      Отже, виявляється надавати психологічну допомогу своїм дітям батьки можуть самостійно! Прекрасний інструмент, який може допомогти в цьому – це терапевтичні казки!  Вони являють собою дитячі твори, які допомагають вашій дитині  прояснити різні життєві ситуації, відреагувати накоплені емоції, познайомитись з різноманітними стратегіями поведінки. Крім того, казки дозволяють дитині побувати на місці героя в певних конфліктних ситуаціях в “безпечних умовах” і спробувати нові способи вирішення конфліктів. Також в творах малеча може компенсувати те, чого їй найбільше бракує в житті.  Такі казки можуть  пояснити дитині надскладні речі, які вона сама вирішити не може. У кожній казці є свій сценарій, який вчить жити і справлятись з проблемами, готує до дорослого життя. І якщо вникнути глибше, а не дивитись на казочки поверхнево, то дітям буде легше справлятись з будь-якими труднощами.

        Обов’язково після прочитання казки потрібно обговорити її мораль з дитиною, пояснивши, що будь-яка історія, на перший погляд навіть безвихідна, завжди закінчується добре.

      Можна розказати дитині повчальну казку, з ймовірно нещасливим кінцем, але обговоривши його,  пояснити дитині  мотив твору, який несе в собі позитивний характер.

     Кожну казку можна пояснити з психологічної точки зору, чи точки зору мами і  тата, як завгодно, тільки щоб дитина зрозуміла. Наприклад, відома всім  казка «Колобок», яка нібито погано завершується. Але і тут є  свої психологічні  аспекти. Казка розповідає, як дитина тікає від батьківської опіки, і це вчить батьків не давити на дитину, а дитину вчить не тікати безвідповідально, бо легковажність до добра не приводить. Перш, ніж робити необдумані кроки треба аналізувати свою поведінку. Якщо дитині просто розказати казку підсвідомо вона осяде, але до свідомості може не дійти. З дітьми потрібно обговорювати мораль казки.

Казка несе для дітей важливі ідеї:

·         Навколишній світ живий! Ця ідея важ­лива для формування бережливого й осмис­леного ставлення до навколишнього світу.

·         Речі, які ожили, здатні діяти само­стійноі мають право на своє самостійне жит­тя. Ця ідея важлива для формування поваги до життя та діяльності кожної людини, виховує гуманізм.

·         Розмежування добра і зла,перемога добра. Ця ідея формує соціально-позитивні стереотипи поведінки.

·         Найцінніше дістається через випро­бування. Ця ідея важлива для формування механізму бачення і досягнення мети.

·         Навколо людей є безліч помічників. Ця ідея важлива для формування самостійності і довіри до навколишнього світу.

 

 

 

 

Навчання елементів грамоти "Поділ слова на склади"


Програмовий зміст: формувати у дітей практичне уявлення про склад; ознайомити з його умовним позначенням; учити вимовляти слова по складах; вправляти у поділі слів на склади; учити визначати кількість складів у слові; утворювати слова з першим названим складом; закріплювати вміння визначати послідовність звуків у слові, їх кількість; вправляти у синтезі слів із заданих звуків; розвивати мовлення, фонематичний слух, логічне мислення, пам’ять, дрібну моторику; виховувати інтерес до занять.

Консультація

  "Моя сім'я, моя родина"