Програмовий зміст: формувати у дітей практичне уявлення про склад; ознайомити з його умовним позначенням; учити вимовляти слова по складах; вправляти у поділі слів на склади; учити визначати кількість складів у слові; утворювати слова з першим названим складом; закріплювати вміння визначати послідовність звуків у слові, їх кількість; вправляти у синтезі слів із заданих звуків; розвивати мовлення, фонематичний слух, логічне мислення, пам’ять, дрібну моторику; виховувати інтерес до занять.
Структура заняття
1.
Організаційний
момент
2.
Бесіда з чого
складається мова, речення, слово.
3.
Повторення які
бувають звуки.
4.
Розповідь про те,
що слово ще складається з складів. Пояснення яким чином визначати скільки
складів у слові.
5.
Вправа на увагу
«Зроби, як я»
6.
Визначення
кількості складів у словах
7. Підсумок
Комментариев нет:
Отправить комментарий