"Історія книги"
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі «Додавання. Знак «+»
Програмовий зміст: формувати уявлення дітей про додавання; ознайомити зі знаком «+»; учити читати запис прикладів із цифр; закріплювати вміння використовувати знак «+»; уміння складати ціле з частин, порівнювати предмети заввишки; розвивати спостережливість, увагу; виховувати працьовитість.
https://youtu.be/u8woaO4E3fI
ЦУПЖ Тема: «Граємося на льоду»
Програмовий
зміст: вчити дітей зосереджувати увагу на небезпеці, що
криється взимку, завдаючи шкоди здоров'ю
та життю дитини; формувати вміння правильно поводитись у небезпечних ситуаціях
за допомогою художніх творів та усної народної творчості; закріпити основні
правила поводження дітей на льоду; розвивати спостережливість, розсудливість,
здатність приймати правильні рішення та робити елементарні припущення.
Виховувати відповідальність та бажання дотримуватись правил безпеки.
-
Програмовий зміст: розширювати уявлення дітей про бібліотеку, її призначення; поглиблювати знання про професію бібліотекаря; закріплювати зн...
-
Цікава наука інтернет - ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=GYr1fY3AHTU
-
Програмовий зміст: закріплювати знання про облаштування сільського подвір’я, його мешканців, оберіг та символ України – квітку мальву; згада...