Фізкультура Заняття 30

 

Ходьба по мотузці, покладеній зігзагоподібно

Програмовий зміст: продовжувати вчити  ходити по мотузці, покладеній зігзагоподібно.

Розвивати м’язову витривалість упродовж заняття, вміння тримати рівновагу.

Виховувати усвідомлення користі для здоров’я від занять фізкультурою.




«Читання оповідання в. Сухомлинського «Як Сергійко навчився жаліти».



Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей уважно слухати літературний твір, зокрема на морально-етичну тематику, вдосконалювати вміння узагальнювати почуте, висловлювати власну думку, давати оцінку герою. Закріплювати в словнику назви основних почуттів, емоцій, розповідати про ситуації, пов’язані з ними. Розвивати загальнолюдські моральні якості: милосердя, співчуття, чуйність. Виховувати доброзичливість ставлення до інших людей, що мають фізичні вади.

 

Аплікація Тема: «Дівчинка Снігуронька»

 https://www.youtube.com/watch?v=0_Mni6VFpUk

Програмовий зміст: вчити дітей створювати образ Снігуроньки комбінованим способом, - поєднуючи техніку орігамі та аплікації. Закріплювати вміння складати папір за інструкцією,  закріплювати чіткі лінії згину. Виховувати охайність під час роботи з клеєм. Розвивати дрібну моторику, просторове мислення, увагу.

Матеріал: кольоровий односторонній папір блакитного, жовтого та червоного кольору, аркуш білого паперу, клей, пензлик, серветки.


Інформаційний огляд «Події, що змінили долю України»


 

Час не вибирають, у ньому живуть…

На жаль, на нашу долю і на долю наших дітей лягла страшна війна, яка зруйнувала звичне мирне життя.

Події, що відбуваються сьогодні у світі, Європі і в першу чергу  в Україні чітко визначають необхідність формування нового типу громадянина: не лише освіченого, а й активного, здатного зробити свій внесок у життя суспільства і країни, взявши на себе відповідальність за майбутнє.

Ви всі досвідчені вихователі, кожен з вас має свій досвід роботи. Майже всі мають вищу освіту. І в жодному вищому закладі  нас не готували  до роботи в умовах війни. Цей досвід кожен, залежно від реальних умов, має набути самостійно і відповідально.  І дуже багато залежить від нас вихователів в якій формі ми це будемо робити.

Будуть змінюватися часи, навчальний заклад буде вирішувати  нові завдання, проте актуальною є і буде одна проблема – виховання громадянина України, який знає і пам’ятає свій рід, мову, цінує минуле і буде гідно творити майбутнє.

«Хто не знає минулого, той не вартий майбутнього»,- свідчить мудрий вислів. Наші діти повинні знати власну історію, знати хто ми і чиї діти, знати яким шляхом йшов наш народ до незалежності, якою ціною було сплачено за те, щоб «не вмерла України  ні слава, ні  воля». Знання ж історії власної держави, в свою чергу, не можливо:

 -без знання історії своїх маленьких батьківщин, тих місць, де народилися і виросли діти,

-без інтересів до найближчого оточення (сім’ї, родини) яке вони бачать щодня,

- без прикладу дорослих, оскільки діти значно раніше переймають певне емоційно-позитивне ставлення, ніж починають засвоювати знання,

-без рідної природи, яка їх оточує,

-без ставлення до себе та інших людей

Без всіх цих складових та багато ще інших, людина не може стати громадянином, патріотом своєї держави.

Тому, одним з основних завданнь дошкільної освіти  на сьогодні, як і багато років тОму - є виховання національних почуттів і патріотизму у дітей.

З огляду на це, в педагогічній роботі поєднано дуже багато методів, форм. Більш детальніше це питання розкриє О.В.

 

 

 

 

Для Вас, батьки "Ігри, які вчать доброті"


Консультація

  "Моя сім'я, моя родина"