Інформаційний огляд «Події, що змінили долю України»


 

Час не вибирають, у ньому живуть…

На жаль, на нашу долю і на долю наших дітей лягла страшна війна, яка зруйнувала звичне мирне життя.

Події, що відбуваються сьогодні у світі, Європі і в першу чергу  в Україні чітко визначають необхідність формування нового типу громадянина: не лише освіченого, а й активного, здатного зробити свій внесок у життя суспільства і країни, взявши на себе відповідальність за майбутнє.

Ви всі досвідчені вихователі, кожен з вас має свій досвід роботи. Майже всі мають вищу освіту. І в жодному вищому закладі  нас не готували  до роботи в умовах війни. Цей досвід кожен, залежно від реальних умов, має набути самостійно і відповідально.  І дуже багато залежить від нас вихователів в якій формі ми це будемо робити.

Будуть змінюватися часи, навчальний заклад буде вирішувати  нові завдання, проте актуальною є і буде одна проблема – виховання громадянина України, який знає і пам’ятає свій рід, мову, цінує минуле і буде гідно творити майбутнє.

«Хто не знає минулого, той не вартий майбутнього»,- свідчить мудрий вислів. Наші діти повинні знати власну історію, знати хто ми і чиї діти, знати яким шляхом йшов наш народ до незалежності, якою ціною було сплачено за те, щоб «не вмерла України  ні слава, ні  воля». Знання ж історії власної держави, в свою чергу, не можливо:

 -без знання історії своїх маленьких батьківщин, тих місць, де народилися і виросли діти,

-без інтересів до найближчого оточення (сім’ї, родини) яке вони бачать щодня,

- без прикладу дорослих, оскільки діти значно раніше переймають певне емоційно-позитивне ставлення, ніж починають засвоювати знання,

-без рідної природи, яка їх оточує,

-без ставлення до себе та інших людей

Без всіх цих складових та багато ще інших, людина не може стати громадянином, патріотом своєї держави.

Тому, одним з основних завданнь дошкільної освіти  на сьогодні, як і багато років тОму - є виховання національних почуттів і патріотизму у дітей.

З огляду на це, в педагогічній роботі поєднано дуже багато методів, форм. Більш детальніше це питання розкриє О.В.

 

 

 

 

Для Вас, батьки "Ігри, які вчать доброті"


Мультфільм


Будь ласка, будьмо толерантними!

Що ж таке толерантність? Це вміння відноситися  до інших з розумінням, повагою і терпимістю

СХД


"Морозяне мереживо"



https://youtu.be/Lmu2lSJFPDU
 

Музичне заняття "Подарунок для св.Миколая"

 https://www.youtube.com/watch?v=ZkIfjDUfuUE


Програмовий зміст: спонукати дітей до емоційного прослуховування музичних творів. Вчити стежити за розвитком музичного образу; продовжувати вчити дітей виражати свої почуття від почутої музики; виховувати любов та інтерес до музики.


Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

Знаки порівняння

Програмовий зміст: 

продовжувати вчити дітей порівнювати групи прдметів за кількістю; повторити значення знаків «більше». «менше», «дорівнює»; формувати вміння використовувати знаки для порівняння чисел, читання і складання нерівностей; розвивати навички усної лічби; виховувати інтерес до занять з математики.

Фізкультура

  Заняття 29

Ходьба по мотузці, покладеній зігзагоподібно

Продовжувати вчити  ходити по мотузці, покладеній зігзагоподібно. Розвивати м’язову витривалість упродовж заняття.  Виховувати усвідомлення користі для здоров’я від занять фізкультурою.

Консультація

  "Моя сім'я, моя родина"