Слухання казки В.Сухомлинського "Як Сергійко навчився жаліти"
Любі малята! Вашій увазі казка про хлопчика Сергійка, який одного разу зустрів дівчинку...
Слухання казки В.Сухомлинського "Як Сергійко навчився жаліти"
Любі малята! Вашій увазі казка про хлопчика Сергійка, який одного разу зустрів дівчинку...
До пташиної їдальні
Розвивати у малят пізнавальний інтерес до природи. Уточнити знання малят про зимуючих птахів; викликати співчуття до їх проблем в холодну пору року та бажання допомагати пташкам.
«Казка в житті дитини з особливими потребами»
Шановні батьки! Вашій увазі інформація про роль казки
Заняття 28
Програмовий зміст: навчити ходити
по мотузці, покладеній зигзагоподібно. Розвивати м’язову витривалість упродовж
заняття. Виховувати усвідомлення користі
для здоров’я від занять фізкультурою.
Малята, подумайте і визначте в якому вчинку живе добро?
"Хто в рукавичці живе"
Програмовий зміст: продовжувати формувати вміння створювати виразні ліпні образи конструктивним способом; планувати роботу, розділяти матеріали на потрібну кількість частин певного розміру, ліпити послідовно; розвивати почуття форми та пропорцій, окомір, пізнавальний інтерес до казок, дрібну моторику пальців рук,творчу уяву,фантазію; виховувати естетичні емоції та почуття.
Програмовий зміст: продовжувати
вчити дітей уважно слухати авторську казку; удосконалювати вміння узагальнювати
почуте, висловлювати власну думку; закріплювати в словнику назви основних
почуттів, емоцій, розповідати про ситуації, пов’язані з ними; розвивати загальнолюдські
моральні риси (милосердя, співчуття, чуйність); виховувати доброзичливе
толерантне ставлення до людей, які мають фізичні вади; людяність, бажання
надавати їм посильну допомогу.