Казка на вушко


Слухання казки В.Сухомлинського "Як Сергійко навчився жаліти"

Любі малята!  Вашій увазі казка про хлопчика Сергійка, який одного разу зустрів дівчинку...

Піший перехід

 До пташиної їдальні

 Розвивати у малят пізнавальний інтерес до природи. Уточнити знання малят про зимуючих птахів; викликати співчуття до їх проблем в холодну пору року та бажання допомагати пташкам. 



Консультація

 «Казка в житті дитини з особливими потребами»

Шановні батьки! Вашій увазі інформація про роль казки

Фізкультура.

 Заняття 28

Програмовий зміст: навчити  ходити по мотузці, покладеній зигзагоподібно. Розвивати м’язову витривалість упродовж заняття.  Виховувати усвідомлення користі для здоров’я від занять фізкультурою.

Дидактична гра "В якому вчинку живе добро?" ( в рамках тижневика)

 

Малята, подумайте і визначте в якому вчинку живе добро?


Художньо-продуктивне образотворення (ліплення)

 "Хто в рукавичці живе"

Програмовий зміст: продовжувати формувати вміння створювати виразні ліпні образи конструктивним способом; планувати роботу,  розділяти матеріали на потрібну кількість частин певного розміру, ліпити послідовно;   розвивати почуття форми та пропорцій, окомір, пізнавальний інтерес до казок, дрібну моторику пальців рук,творчу уяву,фантазію; виховувати естетичні емоції та почуття.

Літературне образотворення «Читання казки О.Романчука «Соловейко з одним крилом»

 https://youtu.be/nmgKPeKPufk


Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей уважно слухати авторську казку; удосконалювати вміння узагальнювати почуте, висловлювати власну думку; закріплювати в словнику назви основних почуттів, емоцій, розповідати про ситуації, пов’язані з ними; розвивати загальнолюдські моральні риси (милосердя, співчуття, чуйність); виховувати доброзичливе толерантне ставлення до людей, які мають фізичні вади; людяність, бажання надавати їм посильну допомогу.

Консультація

  "Моя сім'я, моя родина"