"Звуковий аналіз слів"
Програмовий
зміст: закріплювати знання дітей про
особливості приголосних і голосних звуків; вправляти в умінні розрізняти їх; робити
звуковий аналіз слів;
розвивати фонематичний слух;
виховувати пізнавальний
інтерес.
"Звуковий аналіз слів"
Програмовий
зміст: закріплювати знання дітей про
особливості приголосних і голосних звуків; вправляти в умінні розрізняти їх; робити
звуковий аналіз слів;
розвивати фонематичний слух;
виховувати пізнавальний
інтерес.
"Осінні казки"
В.Сухомлинського
https://www.youtube.com/watch?v=JS6Cizu0CxY
Малята, пропонуємо послухати оповідання В.Сухомлинського про осінь, бо скоро зима.
"Дитяча тривожність"
ЩО ТАКЕ ДИТЯЧА ТРИВОЖНІСТЬ І ЯК ЇЇ ПОДОЛАТИ?
У деяких дітей тривожність проявляється в агресивній поведінці, у інших – це відсторонення і замкнутість. Боротися з дитячою тривожністю потрібно обов’язково, але варто бути готовим до того, що допомогти дитині знайти спокій буде нелегко. Тільки терпіння і увага до дитячих страхів допомагають мінімізувати цю проблему.
Почуття тривоги завжди спровоковане зовнішніми факторами. На жаль, світ дитини не такий безхмарний, яким його бачать дорослі. Чимало «дрібних» для дорослої людини проблем змушують дитину переживати. Симптоми дитячої тривожності бувають як очевидними, так і менш зрозумілими для батьків. Тому розглянемо і деякі прояви дитячої тривожності:
Програмовий зміст: збільшувати м’язову силу, поліпшувати координацію рухів.
Формувати вміння контролювати своє тіло. Виховувати бажання постійно
підтримувати фізичний стан тіла.