Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі . Знаки >, <. Геометричні фігури.
Програмовий зміст: учити порівнювати множини; використовувати знаки >, <, закріплювати уявлення дітей про геометричні фігури; розвивати зосередженість, логічне мислення, пам’ять; виховувати самостійність, ініціативу.
Консультація «Як навчити дитину правильній поведінці під час пожежі»
Маленькі діти дуже допитливі. Їм хочеться все дізнатися і все випробувати. І, звичайно, в першу чергу дитину цікавлять яскраві явища і предмети, які надовго запам’ятовуються. А що може бути цікавіше вогню, з яким дитина зустрічається на кожному кроці? Мама чиркнула сірником – вогонь; папа клацнув запальничкою – знову вогонь; перша усвідомлена зустріч Нового року – і все небо палахкотить вогнями петард; навіть настінні вимикачі і розетки навколо дитини запалюють світло – вогонь. Тому батькам слід самостійно навчити своїх дітей діяти в складній ситуації.
Розвиток мови «Фрукти та овочі»
Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей розрізняти овочі та фрукти; продовжувати збагачувати лексику словами-назвами овочів та фруктів, їхніх ознак та властивостей, вправляти в умінні правильно вживати іменники в родовому відмінку однини, використовувати пестливі слова; навчати складати прості речення за схемою; розвивати логічне мислення; виховувати повагу до людей сільскогосподарської праці.
https://www.youtube.com/watch?v=Y1nHm7Vf1FQ
-
Програмовий зміст: розширювати уявлення дітей про бібліотеку, її призначення; поглиблювати знання про професію бібліотекаря; закріплювати зн...
-
Цікава наука інтернет - ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=GYr1fY3AHTU
-
Програмовий зміст: закріплювати знання про облаштування сільського подвір’я, його мешканців, оберіг та символ України – квітку мальву; згада...