Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі . Знаки >, <. Геометричні фігури.

 


Програмовий зміст: учити порівнювати множини; використовувати знаки >, <, закріплювати уявлення дітей про геометричні фігури; розвивати зосередженість, логічне мислення, пам’ять; виховувати самостійність, ініціативу.

Структура заняття


https://youtu.be/UM94QAcW-5w

1.     Ознайомлення із знаками більше, менше.

2.     Д/вправа «На що схожі?»

3.     Пояснення, що вони означають.

4.     Порівняння множин

      Фізкультхвилинка Руханка «Виглядаєм сонечко»



https://www.youtube.com/watch?v=ycP39IRKRXk

5.     Дидактична гра "На яку фігуру схожий предмет?"



.     https://youtu.be/MldBSqbomoQ

6.     Підсумок.




Комментариев нет:

Отправить комментарий

Консультація

  "Моя сім'я, моя родина"