Програмовий зміст: учити порівнювати множини; використовувати знаки >, <, закріплювати уявлення дітей про геометричні фігури; розвивати зосередженість, логічне мислення, пам’ять; виховувати самостійність, ініціативу.
Структура
заняття
https://youtu.be/UM94QAcW-5w
1. Ознайомлення
із знаками більше, менше.
2. Д/вправа
«На що схожі?»
3. Пояснення,
що вони означають.
4. Порівняння
множин
Фізкультхвилинка Руханка «Виглядаєм
сонечко»
https://www.youtube.com/watch?v=ycP39IRKRXk
5. Дидактична гра "На яку фігуру схожий
предмет?"
. https://youtu.be/MldBSqbomoQ
6. Підсумок.
Комментариев нет:
Отправить комментарий