Художня література Читання оповідання В.Сухомлинського «Як починається осінь»

Мета. Вчити дітей сприймати змальовані словами образи природи рідної землі; вчити спостерігати за явищами природи і їх змінами уточнити та розширити знання ознак осені; формувати вміння розуміти красу художніх творів; збагатит розвивати спостережливість, зв’язне мовлення, здатність спілкуватися рідною мовою,слухове сприймання, творчу уяву; коректувати вади звуковимови, збагачувати словниковий запас  дітей; виховувати любов і шанобливе ставлення до природи рідного краю. виховувати бережливе ставлення до довкілля, вміння милуватися природою та її красою,відчуття краси слова.

Ліплення


  Ліплення. «Овочі та фрукти»



  


Фізкультура. Відбивання мяча, просуваючись вперед. Стрибки на місці, з ноги на ногу

 

Фізкультура на повітрі. Комплекс ЗРВ з малим м’ячем.


Програмовий зміст: закріплювати вміння дітей виконувати вправи чітко, з максимальним навантаженням, вправно тримаючи м’яч у руках та використовуючи його як спортивне знаряддя. Розвивати координацію. Виховувати старанність, наполегливість

https://youtube.com/shorts/PLaQQ6Unm-M?feature=share

Навчання елементів грамоти «Ми слова вивчаємо – ними розмовляємо».

 

Програмовий зміст: закріплювати знання дітей про те, що слова мають значення; учити добирати слова назви предметів, слова – ознаки, слова – дії; вправляти в умінні визначати предмет за ознаками та діями; розрізняти живі та неживі предмети й ставити до них запитання хто? Або що?; розвивати мислення, швидкість мовлення; виховувати стриманість, культуру спілкування.

Консультація

  "Моя сім'я, моя родина"