Програмовий зміст: закріплювати знання дітей про те, що слова мають значення; учити добирати слова назви предметів, слова – ознаки, слова – дії; вправляти в умінні визначати предмет за ознаками та діями; розрізняти живі та неживі предмети й ставити до них запитання хто? Або що?; розвивати мислення, швидкість мовлення; виховувати стриманість, культуру спілкування.
Матеріал: лялька, предметні
картинки, онлайн ігри.
Структура
заняття.
1. Організаційний момент.
Вітаночка.
2. Дидактична гра «Слова назви предметів. Поняття ХТО? або ЩО?».
https://www.youtube.com/watch?v=Yt6nfcP3edg
3. Словесна гра
«Слова-ознаки»
https://www.youtube.com/watch?v=BtXvKg2TjSI
4. Дидактична вправа
«Слова-дії».
https://www.youtube.com/watch?v=iOdmhIJWr2M
5. Фізкультхвилинка
«Тук,тук,тук!»
https://youtu.be/lciC0cPqXX0
6. Дидактична вправа
«Пригадай»
Комментариев нет:
Отправить комментарий