Навчання елементів грамоти «Ми слова вивчаємо – ними розмовляємо».

 

Програмовий зміст: закріплювати знання дітей про те, що слова мають значення; учити добирати слова назви предметів, слова – ознаки, слова – дії; вправляти в умінні визначати предмет за ознаками та діями; розрізняти живі та неживі предмети й ставити до них запитання хто? Або що?; розвивати мислення, швидкість мовлення; виховувати стриманість, культуру спілкування.

Матеріал: лялька, предметні картинки, онлайн ігри.

Структура заняття.

1. Організаційний момент. Вітаночка.

2. Дидактична гра «Слова назви предметів. Поняття ХТО? або ЩО?».


https://www.youtube.com/watch?v=Yt6nfcP3edg
   

3. Словесна гра «Слова-ознаки»


https://www.youtube.com/watch?v=BtXvKg2TjSI

4. Дидактична вправа «Слова-дії».


https://www.youtube.com/watch?v=iOdmhIJWr2M

5. Фізкультхвилинка «Тук,тук,тук!»


https://youtu.be/lciC0cPqXX0
  

6. Дидактична вправа «Пригадай»

8. Підсумок.


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Консультація

  "Моя сім'я, моя родина"