Поради "Як зробити дорогу веселою і цікавою?"

     


Якщо у дитини кепський настрій – розкажіть їй казку або вигадану оповідку про подорожі гномиків, про те, як зайчик, хом’ячок, лисенятко ходили до школи через небезпечний ліс абощо.

Фантазуйте! Дитина зацікавившись, може продовжити розпочату вами історію. Це не лише розвеселить її, а й допоможе розвиткові її уяви та мовлення.
     Повторюйте вивчені з дитиною віршики, співайте пісеньки або пограйте з нею в «Буріме»: нехай вона скаже два слова, що закінчуються на співзвучний склад, а ви придумайте рядки, в яких ці слова римуються. Потім навпаки – ви загадуєте, а дитина римує. Скажімо «бджілка» - «квітка»: «Пролетіла бджілка і зраділа квітка».
     Можна також вигадувати разом з дітьми загадки. Наприклад, «Руда, хитра…(не відгадав – продовжуйте далі) живе в лісі за зайцями ганяється».
     І нехай спочатку це буде не дуже образно й складно – але ж весело!
 

Корисні підказки «Безпечний двір»


 

Віршики читаємо та рими складаємо


Любі дітки! Віршики читаємо та рими складаємо! Успіхів!

«Природа твій друг, коли ти добре знаєш її».


 

Мета: закріпити знання дітей про небезпечні  природні  об’єкти. Повторити правила безпечної поведінки в природі, про безпечне перебування на сонці, правила поведінки з комахами, свійськими та бездомними тваринами, про їстівні та отруйні гриби, отруйні рослини. Виховувати допитливість, інтерес до природи. Розвивати увагу, свідоме розуміння правил безпечної поведінки в природі.

Пам'ятка для батьків






 

Дидактична гра на розвиток мовлення «Підбери риму»


 

Навчальне відео "Рима і значення слів".


 

Консультація

  "Моя сім'я, моя родина"