Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі


Тема. «Квіткова галявина» 

Програмовий зміст: продовжувати вчити лічити в межах 10; закріпити вміння знаходити числа – сусіди, співвідносити кількість предметів із цифрою, орієнтуватися у просторі; повторити знаки <,> ;

розвивати пам’ять, увагу;

виховувати позитивне ставлення до заняття.

Матеріал:  відеороліки

Мультфільм "Не залишайте дітей вдома самих"


У рамках тижня знань безпеки життєдіяльності пропонуємо подивитися мультфільм

Інтернет ресурс:


  


Сортування сміття. Бережи природу. Не сміти.

Почитайте дітям

 "Невідома, але дуже повчальна казочка". Слухання та бесіда за змістом.

Комплексне заняття (Розвиток мовлення+Дитина у світі природи) «Поговоримо про сміття»

 Програмовий зміст: познайомити дітей з принципами збору і утилізації побутових відходів, уточнити уявлення дітей про джерела виникнення сміття; розвивати потребу дотримання чистоти на вулицях міста; формувати вміння сортувати сміття при його зборі; розвивати вміння логічно мислити, робити висновки, розвивати комунікативні вміння; активізувати словниковий запас за рахунок нових слів (забруднення, отруйні речовини, відходи, брухт, макулатура, побутові відходи, склотара, пластмаса і т. д.); виховувати акуратність, дбайливе ставлення до навколишнього світу.

Ознайомлення з соціумом. Тема "Стихійні лиха та природні явища"

Ознайомлення з соціумом

Тема. «Природні і стихійні лиха» 

Програмовий зміст: закріпити знання дітей про таке природне явище, як гроза; вчити дітей, як слід поводитися під час природного лиха;

розвивати уважність, мислення, пам’ять;

 виховувати бережливе ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших.

Цікавіий урок практичного життя "Що робити якщо тебе ображають?"

 ЦУПЖ  "Що робити якщо тебе ображають?"




Інтернет ресурс :


https://www.youtube.com/watch?v=08j-_pQt3A4

 

Консультація

  "Моя сім'я, моя родина"