Ознайомлення із соціумом «Люби і знай свій рідний край»

Програмовий зміст: формувати патріотичні почуття через виховання любові до своєї домівки, рідного міста, України; продовжити знайомство дітей із красою і величністю рідного краю; поглибити знання про історію рідної землі; розширити уявлення про багатства України, основні географічні назви (ріки, найбільші міста…); закріпити і розширити знання про рідне місто Вінницю (місто, де живуть діти); виховувати любов до рідної землі, викликати бажання покращувати наш край.

Матеріал: зображення Пізнайко, герб Вінниці, фотослайди  «Місто Вінниця»

Структура заняття

1.     Сюрпризний момент. Сьогодні, діти, до нас обіцяв завітати один незвичайний гість. Давайте подивимось хто це.

— Ви його впізнали? Це герой одного з дитячих журналів Пізнайко.





Я знаю, що вам подобається дізнаватися про щось нове й цікаве, розглядати картинки, виготовляти поробки. Все це є в дитячому журналі «Пізнайко».

Ось сьогодні Пізнайко завітав до нас, щоб ближче познайомитися з вами.

2.     Розповідь про рідне місто, рідний край.

— Давайте розкажемо Пізнайко про наш дитячий садок, рідне місто та наш рідний край.

Що ж таке рідний край?

Рідний край — це домівка твоя, мама й тато,

Це дитячий садок твій і свято,

Це твої найкращі друзі,

Це метелик в зеленому лузі.

 

-         Діти, розкажіть, будь ласка, Пізнайкові, до якого міста завітав Пізнайко?

3.     Послухайте вірш про Вінницю.





На  Поділлі є перлина,

Тут живе моя сім’я

Це маленька Батьківщина

Квітни, Віннице моя!

Наче стрічка в’ється річка-

Це тече Південний Буг.

 До водиці верби гнуться

Зеленіє все навкруг.

Жив хірург тут знаменитий,

Всім відомий Пирогов

 Вулиця, музей, лікарня

Звуться іменем його.

І Михайло Коцюбинський

В нашім місті проживав.

Тут „Харитю” і „Ялинку”

Він для діток написав.

Ти мого дитинства місто

Наймиліше на землі.

Горобина мов намистом

Вкрила вулиці твої.

На Поділлі є перлина,

Тут живе моя сім’я

Це маленька Батьківщина

Квітне Вінниця моя!

Н.С.Клунська

 

4.     Дидактична вправа «Розкажи про Вінницю»

5.     — Гість наш цікавиться, а як же називають людей, які живуть у Вінниці?

Дидактична вправа «Скажи, хто ти?» Діти розповідають про себе за зразком

 — Я дівчинка , вінничанка.

Я хлопчик , вінничанин

6.     Розповідь про герб міста Вінниці.



7.     Фізкультхвилинка

Дружно встаньте, потягніться,

 Одне одному всміхніться,

 Землі рідній поклоніться.

Вправо, вліво поверніться.

Раз присіли, два присіли

І на стільчики тихо сіли.

8.     Розповідь про Україну

 — Діти, Пізнайко ще хоче почути вашу розповідь про нашу Батьківщину, Україну.

 — Як називають людей, які живуть в Україні? (Українці)

— Якою мовою вони розмовляють? (Українською)

 — Які моря є в Україні? Які річки протікають Україною? Які ви знаєте міста? назвіть столицю України.

 — Де ми з вами живемо і як називається наше місто? Яка річка протікає нашим містом?

— Уже 31 рік (із 24 серпня 1991 року) наша країна є незалежною самостійною державою. Вона має свої державні символи — прапор, герб, гімн.

 — Розкажіть Пізнайкові про основні символи нашої держави.

-         А які ви знаєте народні символи?

— У слові Батьківщина є щось святе: земля, рідна домівка, сині ріки, гори. Починається Батьківщина від рідного порогу, з батьківського дому.

 Я впевнена, діти що ви любите свій рідний край,

що коли ви, мої любі, подорослішаєте, то робитимете все, щоб наша країна, наш рідний край, наше місто стали ще красивішими, багатшими і люди жили щасливо. Як ми можемо зараз допомогти нашому місту бути красивим і гарним?

9.     Підсумок

 — Запам’ятайте, хлопчики й дівчатка, на все життя:

 Нема тепла без сонечка,

 Садочка без дитини,

Людини ж не буває

Без рідної Батьківщини!

 — До побачення, Пізнайку, любі дітки!

 До нових зустрічей!




Комментариев нет:

Отправить комментарий

Консультація

  "Моя сім'я, моя родина"