Мета: ознайомити дітей з художнім твором; учити розуміти зміст художнього твору та давати адекватні відповіді на запитання; розвивати уяву, фантазію, мислення; закріплювати знання про структуру віршів; учити емоційно сприймати зміст художнього твору; збагачувати словниковий запас; формувати вміння давати етично-моральні оцінки та судження діям героїв твору за їх учинки; виховувати у дітей працьовитість, самостійність.
Доброго ранку,
доброго дня!
Хай плещуть долоньки,
Хай тупають ніжки,
Хай ротик співає,
Та сяють усмішки.
Розташовуйтеся
зручненько!
Почнемо заняття
дружненько!
-
Бувало,
пригадую, захожу у групову кімнату, а там… такий безлад безлад.
-
Малята, як
ви думаєте, що там могло статися?
-
Хто ж
зробив такий безлад?
-
А я
здогадуюсь хто зробив такий безлад. Сідайте зручно та послухайте.
2 . Читання вірша
Г.Бойка «Вереда» та бесіда за змістом.
Малята ,а ви знаєте
хто такий вереда? Це той хто капризує.
Хто такий одинець-мазунець? Один любимий.
- Що ж хотів вереда
коли стукав у стінку?
- Чому не хотів
хлопець умиватись?
- Як вереда хотів
їсти суп?
- Чому малюки не
захотіли вереду собі в дитячий садок?
- Чи є в вашій групі
вереда?
— З усіма вередував хлопчик чи тільки з мамою?
— У яких ситуаціях вередував хлопчик?
— Чого захотів вереда?
— Як діти йому відповіли?
— У всіх ситуаціях хлопчик вередував. Він на
все скаржився.
А вам сподобалася
поведінки хлопчика?
— Можливо, йому насправді вода була холодною,
а рушник — колючим? Так, він просто вередував.
-
А чи
люблять у дитячому садочку таких дітей?
3.
Фізкультхвилинка
«Буратіно»
Буратіно
потягнувся,
Раз — нагнувся,
два — нагнувся,
Руки в сторону
розвів
— Мабуть, ключик загубив.
А щоб ключик
відшукати,
Треба нам
навшпиньки встати.
А давайте трішки
пограємо.
Д.г «В яких словах
живе добро».
- В яких словах живе
добро.
Назвіть слово,
протилежне за значенням.
Якщо сумний-веселий,
злий-добрий,
сваритися-миритися,
руйнувати-будувати,
жадібний-щедрий,
ворог-друг,
сльози-сміх,
ненависть-любов,
страх-сміливість,
байдужість-співчуття,
брехливий-чесний.
4. 4.
Підсумок
Я дуже сподіваюся, що
ніхто себе не впізнав, а якщо впізнав, то зробить висновки і не буде так
поводитися.
Комментариев нет:
Отправить комментарий