Слухання вірша Г.Бойко «Вереда»


Мета: ознайомити дітей з художнім твором; учити розуміти зміст художнього твору та давати адекватні відповіді на запитання; розвивати уяву, фантазію, мислення; закріплювати знання про структуру віршів; учити емоційно сприймати зміст художнього твору; збагачувати словниковий запас; формувати вміння давати етично-моральні оцінки та судження діям героїв твору за їх учинки; виховувати у дітей працьовитість, самостійність.

 1.     Психогімнастика «Привітання»

Доброго ранку, доброго дня!

Хай плещуть долоньки,

 Хай тупають ніжки,

Хай ротик співає,

Та сяють усмішки.

Розташовуйтеся зручненько!

Почнемо заняття дружненько!

 

 

-         Бувало, пригадую, захожу у групову кімнату, а там… такий безлад безлад.

-         Малята, як ви думаєте, що там могло статися?

-         Хто ж зробив такий безлад?

-         А я здогадуюсь хто зробив такий безлад. Сідайте зручно та послухайте.

 

2 . Читання вірша Г.Бойка «Вереда» та бесіда за змістом.

 

 

Малята ,а ви знаєте хто такий вереда? Це той хто капризує.

 Хто такий одинець-мазунець? Один любимий.

- Що ж хотів вереда коли стукав у стінку?

- Чому не хотів хлопець умиватись?

- Як вереда хотів їсти суп?

- Чому малюки не захотіли вереду собі в дитячий садок?

- Чи є в вашій групі вереда?

 — З усіма вередував хлопчик чи тільки з мамою?

 — У яких ситуаціях вередував хлопчик?

 — Чого захотів вереда?

 — Як діти йому відповіли?

 — У всіх ситуаціях хлопчик вередував. Він на все скаржився.

А вам сподобалася поведінки хлопчика?

 — Можливо, йому насправді вода була холодною, а рушник — колючим? Так, він просто вередував.

-         А чи люблять у дитячому садочку таких дітей?

 

3.     Фізкультхвилинка «Буратіно»

Буратіно потягнувся,

 Раз — нагнувся,

два — нагнувся,

Руки в сторону розвів

 — Мабуть, ключик загубив.

А щоб ключик відшукати,

Треба нам навшпиньки встати. 

 

А давайте трішки пограємо.

Д.г «В яких словах живе добро».

- В яких словах живе добро.

Назвіть слово, протилежне за значенням.

Якщо  сумний-веселий,

злий-добрий,

сваритися-миритися,

руйнувати-будувати,

жадібний-щедрий,

 ворог-друг,

 сльози-сміх,

ненависть-любов,

страх-сміливість,

 байдужість-співчуття,

брехливий-чесний.

 

4.      4.


Підсумок

Я дуже сподіваюся, що ніхто себе не впізнав, а якщо впізнав, то зробить висновки і не буде так поводитися.

 


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Консультація

  "Моя сім'я, моя родина"