Мета: Уточнити поняття дітей про дружбу та дружні стосунки. Розвивати мовлення та вміння активно висловлювати свою думку, аргументувати її, прислухатися до висловлювань своїх товаришів, вступати в обговорення. Заохочувати дітей до імпровізації на задану тему, використовуючи виразні засоби для створення образу (рухи, міміка, жести). Виховувати почуття справжньої дружби, колективізму, чесності, щирості у відносинах, відповідальності перед товаришем, уміння допомагати у важку хвилину .
Хід заняття
Рада всіх я
вас вітати
І заняття
розпочати.
Попрацюємо
старанно,
Щоб почули
ми вкінці -
Що у нашій дружній
групі
Діти - просто молодці!
Вправа «Тиша»
А зараз до
нас наближається тиша. Послухайте. Стало тихо-тихо. Вже зовсім тихо, нічого не
чути. Чуєте, яка тиша?
- А чи можна почути самого себе? (Пропонує
прикласти праву руку до грудей та почути, як б'ється серце)
- А що відчуває ваше сердечко, коли зустрічає
друзів? Чи радісно вам?
А кого
можна назвати другом?
- А у вас є друзі? Які вони?
А які риси
характеру повинні мати друзі?
Відповіді
дітей (Друг повинен бути добрий, вірний.
Друг завжди приходить на допомогу. Друг ніколи не залишить в біді.
Ось
послухайте віршик «Про друга»
Про друга
Твій друг
тобі віддасть усе:
І свій
квиток на карусель,
І цвях, і
ґудзик, і літак
Та не щось,
а просто так.
І
збільшуване скельце, найкраще у дворі.
Твій друг
із щирим серцем
Тобі
віддасть – бери!
І ти нічого
не жалій – ніколи і нітрохи!
І навіть
м’яч футбольний свій
Віддай, як
друг попросить.
І
посміхнеться друг тобі –
Аж
схочеться співати.
І ти
подумаєш тоді:
«Як гарно –
дарувати»
Запитання
до твору: Про кого розповідається в цьому віршику? Яким , на думку автора
вірша, має бути справжній друг? Чи згодні ви з цією думкою? Чи маєте ви такого
друга? Чи сварились ви з другом? За що ? Що ви відчуваєте коли
посваритесь?
На жаль,
таке іноді трапляється. І, якшо таке вже трапилось, що потрібно зробити? Що
допоможе помиритися? (Мирилка)
Вихователь:
А хто знає мирилку?
Мир-миром!
Пироги з сиром,
Варенички в маслі,
Ми дружечки красні —
Помирімося!
Дай скоріш мізинчик свій,
Зачепи його за мій.
Мізин-мізин-мізинець -
Помирив нас, молодець!
Битися - не билися,
Трохи посварилися,
Потім посміялися,
Друзями зосталися.
А тепер
давайте закріпимо , що ми знаємо про друзів.
Гра «Закінчи речення»
- Краще гратися не самому, а (всі разом)
- Щасливий той, хто має (багато друзів)
- Того з ким дружиш, не можна (ображати)
- Справжні друзі завжди одне одному
(допомагають)
- Якщо ти провинився, попроси в друга
(вибачення)
- Дітки в нашій групі хороші й (дружні)
- Я люблю з друзями грати в (футбол…)
Отже, мати
друзів це добре. А чи бувають такі випадки, коли багато друзів – це погано?
Вправа «Добре-погано»
Кажуть, коли багато друзів – це
добре. Чому?
Кажуть ,коли багато друзів – це
погано. Чому?
Кажуть, що коли мало друзів – це
добре. Чому?
Кажуть, що коли мало друзів – це
погано. Чому?
Вихователь: Деякі невиховані діти
думають, що під час з'ясування суперечок з товаришем слід кричати, говорити
образливі слова, іноді навіть штовхнути чи вдарити. Чи вважаєте таку думку
правильною? У нашій групі багато діток. Всі ви різні, але об’єднує всіх вас одне – кожній дитині хочеться, щоб її
оточували добрі друзі, щоб у колективі, в якому вона перебуває, панувала дружба
і злагода. Звичайно, щоб до тебе ставились привітно, потрібно й самому
поводитися приязно, бути ввічливим, не затівати сварок, суперечок.
Гра «Друзі в народній казці»
Пригадайте
назву та зміст казок і назвіть тих персонажів, які в казках були друзями
У казці «Колосок друзями були ледачі мишенята
У казці «Ріпка» - друзі всі персонажі казки
У казці «Рукавичка» друзі всі,
хто жив у хатці рукавичці
У казці «Колобок» не було друзів
У казці «Котик і Півник» друзі
Котик і Півник
Вихователь: Знаєте діти, колись
жив на світі один хлопчик, які придумав такі побажання:
Хай завжди
буде сонце,
Хай завжди
буде небо,
Хай завжди
буде мама,
Хай завжди
буду я.
А що б ви
побажали своїм друзям?
Це гра – побажання
«Хай завжди буде…»
(Діти по
черзі висловлюють свої побажання).
Підсумок
Діти, чи сподобалось вам наше
заняття?
Що найбільше сподобалось,
запам’яталось?
А ще в мене
є для вас подарунок, але його не можна побачити, торкнутись рукою, з'їсти?
Знаєте, що це? Це похвала!
Пропоную
похвалити один одного, вимовити разом : Ми молодці!
Комментариев нет:
Отправить комментарий