Літературне+театральне образотворення «Читання казки Оксани Іваненко «Кульбабка»

Програмовий зміст: ознайомити дітей з прозовими та віршованими художніми творами; учити розуміти зміст прочитаного та давати морально-етичну оцінку поведінки героя художнього твору; закріплювати знання про весняні явища в природі; викликати радісний емоційний настрій від настання весни, допомогти їм відчути його через сприйняття художніх творів; учити добирати прикметники до заданого слова, добирати слова за змістом; спонукати повторювати окремі слова та вирази з відповідною інтонацією; розвивати творчу уяву, фантазію, пам’ять, мислення; виховувати любов до природи рідного краю, дбайливе ставлення до природи.

 Попередня робота: спостереження за кульбабкою.

 Матеріал:  твір Оксани Іваненко «Кульбабка»

Структура заняття

І. Організаційний момент . Психогімнастика «Я — квітка» — Я — маленька зернинка. У мені спить квіточка. (Присідають, кладуть долоні під щічку.) Пригріло сонечко, і вона прокинулася, не кваплячись простягає до сонечка свої листочки, вітається з вітром, потім піднімає догори своє обличчя і радіє весні. (Повільно підводяться, піднімають руки вгору і кружляють на місці.) Підставляє обличчя теплому дощикові, а він ретельно вмиває її. (Імітують умивання.) Вона кружляє у танці з метеликами, вони пестять її обличчя, лоскочуть очки, носик, вушка.) (Погладжують обличчя, очі, носик.) Квіточка усміхається, зустрічаючи новий день і весну. (Посміхаються одне одному.)                                                                   

ІІ. Основна частина — Сьогодні до нас у вікно залетіла пушинка. Звідки вона? На що вона схожа? Вона нібито маленька парасолька. З якої рослини ця пушинка? (З кульбабки) Навесні з’являється багато квітів. Назвіть перші весняні квіти. Коли стає тепло, уся земля вкривається квітами. Найрадісніші квіти — це кульбабки. Вони жовтенькі, як сонечко. Послухайте, яку гарну казочку про ці квіти написала Оксана Іваненко «Кульбабка» (скорочено)




3. Бесіда за змістом казки

 — Про що йдеться у творі?

 — Де виросла кульбабка?



Якою була кульбабка?

— Чому вітер розсердився на кульбабку?

 — Що сталося з кульбабкою?

 — Чи вам подобаються кульбаби?

— Де ви їх бачили?

 — Які квіти весняні вам подобаються ще?

 ІІІ. Підсумок — Молодці! А тепер я пропоную вам створити свою кульбабку – зробити її із кольорового паперу»


 

 

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Консультація

  "Моя сім'я, моя родина"