Програмовий зміст: ознайомити дітей з прозовими та віршованими художніми творами; учити розуміти зміст прочитаного та давати морально-етичну оцінку поведінки героя художнього твору; закріплювати знання про весняні явища в природі; викликати радісний емоційний настрій від настання весни, допомогти їм відчути його через сприйняття художніх творів; учити добирати прикметники до заданого слова, добирати слова за змістом; спонукати повторювати окремі слова та вирази з відповідною інтонацією; розвивати творчу уяву, фантазію, пам’ять, мислення; виховувати любов до природи рідного краю, дбайливе ставлення до природи.
Попередня
робота: спостереження за кульбабкою.
Матеріал: твір Оксани Іваненко «Кульбабка»
Структура заняття
І. Організаційний момент . Психогімнастика «Я — квітка» — Я — маленька зернинка. У мені спить
квіточка. (Присідають, кладуть долоні під щічку.)
Пригріло сонечко, і вона прокинулася, не кваплячись простягає до
сонечка свої листочки, вітається з вітром, потім піднімає догори
своє обличчя і радіє весні. (Повільно підводяться, піднімають
руки вгору і кружляють на місці.) Підставляє обличчя теплому дощикові, а
він ретельно вмиває її. (Імітують умивання.) Вона кружляє у
танці з метеликами, вони пестять її обличчя, лоскочуть очки, носик,
вушка.) (Погладжують обличчя, очі, носик.) Квіточка усміхається,
зустрічаючи новий день і весну. (Посміхаються одне
одному.)
ІІ. Основна частина — Сьогодні до нас
у вікно залетіла пушинка. Звідки вона? На що вона схожа? Вона
нібито маленька парасолька. З якої рослини ця пушинка?
(З кульбабки) Навесні з’являється багато квітів. Назвіть перші весняні квіти.
Коли стає тепло, уся земля вкривається квітами. Найрадісніші квіти —
це кульбабки. Вони жовтенькі, як сонечко. Послухайте, яку
гарну казочку про ці квіти написала Оксана Іваненко «Кульбабка» (скорочено)

3. Бесіда за змістом казки
— Про
що йдеться у творі?
— Де виросла кульбабка?
Якою була кульбабка?
— Чому вітер розсердився на кульбабку?
—
Що сталося з кульбабкою?
— Чи вам
подобаються кульбаби?
— Де ви їх бачили?
—
Які квіти весняні вам подобаються ще?
ІІІ. Підсумок — Молодці! А тепер я пропоную вам створити свою кульбабку – зробити її із кольорового паперу»
Комментариев нет:
Отправить комментарий