Матеріал: зображення сторінок щоденника; лінійки, щоденники,аркуші паперу, олівці.
Структура заняття:
1. Організаційний момент — Дітки, ви майбутні школярі, і вже скоро підете до школи. Для навчання вам знадобиться портфель, у якому буде багато необхідних речей. Хто знає, що це? (це підручник, зошит, ручка, олівець, підставка під книжки, щоденник та лінійка, з якою ми ознайомимося ближче).
— Що ви бачите на лінійці?
— На скільки частин поділена лінійка великими рисочками?
— Одну частину можна назвати умовною міркою.
- Скільки таких умовних мір на лінійці?
Таку умовну мірку люди називають сантиметром.
- Отже, скільки сантиметрів на вашій лінійці?
2. Ознайомлення з відрізком
— Малята, беріть ваші лінійки, папір та олівець. Поставте на ній крапку. Відступіть трішки і поставте другу крапку, з’єднайте їх, у вас вийде відрізок.
Поміряємо його, скільки він має сантиметрів.
3. Ознайомлення з розкладом уроків
— Вимірюванням ви займатиметеся на уроці математики. Окрім неї ви вивчатимете багато цікавих і важливих предметів. Тож вам знадобиться розклад уроків.
— Подивіться, ось п’ять стовпців, які відповідають п’яти дням тижня, та рядки, у які вписують назву уроків. Порахуємо, скільки порожніх рядків у кожного дня тижня.
— Зараз я позначу в розкладі урок математики оранжевим кольором. — Малята, скажіть, яким за розпорядком буде урок математики у понеділок, вівторок, середу?
4. Розв’язування задач. А зараз ми, як справжні школярі будемо розв’язувати задачі. Пригадаємо, що таке задача? (це невелика розповідь, у якій є питання, на яке потрібно відповісти. Давайте пригадаємо, які знаки ми будемо використовувати та що вони означають.
Комментариев нет:
Отправить комментарий