Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі «Розклад уроків»

Програмовий зміст: формувати в дітей уявлення про умовні мірки і способи вимірювання; дати уявлення про відрізок; вправляти у розв’язуванні задач; виховувати уважність. 
 Матеріал: зображення сторінок щоденника; лінійки, щоденники,аркуші паперу, олівці.

 Структура заняття:
 1. Організаційний момент — Дітки, ви майбутні школярі, і вже скоро підете до школи. Для навчання вам знадобиться портфель, у якому буде багато необхідних речей. Хто знає, що це? (це підручник, зошит, ручка, олівець, підставка під книжки, щоденник та лінійка, з якою ми ознайомимося ближче). — Що ви бачите на лінійці? — На скільки частин поділена лінійка великими рисочками? — Одну частину можна назвати умовною міркою. - Скільки таких умовних мір на лінійці? Таку умовну мірку люди називають сантиметром. - Отже, скільки сантиметрів на вашій лінійці?
2. Ознайомлення з відрізком — Малята, беріть ваші лінійки, папір та олівець. Поставте на ній крапку. Відступіть трішки і поставте другу крапку, з’єднайте їх, у вас вийде відрізок. Поміряємо його, скільки він має сантиметрів. 3. Ознайомлення з розкладом уроків — Вимірюванням ви займатиметеся на уроці математики. Окрім неї ви вивчатимете багато цікавих і важливих предметів. Тож вам знадобиться розклад уроків. — Подивіться, ось п’ять стовпців, які відповідають п’яти дням тижня, та рядки, у які вписують назву уроків. Порахуємо, скільки порожніх рядків у кожного дня тижня. — Зараз я позначу в розкладі урок математики оранжевим кольором. — Малята, скажіть, яким за розпорядком буде урок математики у понеділок, вівторок, середу?
4. Розв’язування задач. А зараз ми, як справжні школярі будемо розв’язувати задачі. Пригадаємо, що таке задача? (це невелика розповідь, у якій є питання, на яке потрібно відповісти. Давайте пригадаємо, які знаки ми будемо використовувати та що вони означають.
 6. Підсумок. — З яким шкільним приладдям ви ознайомилися сьогодні? — Що навчилися робити? — Для чого потрібен розклад уроків?



Комментариев нет:

Отправить комментарий

Консультація

  "Моя сім'я, моя родина"