Програмовий зміст: закріпити знання дітей про сімю, її склад, про право жити у родині, у своїй оселі разом з батьками і бути рівноправним членом сімї; формувати розуміння, що кожна дитина має право на соціальний захист і є захищеною в нашій країні; ознайомити з життям дітей-сиріт, про турботливе ставлення до них з боку держави; виховувати співчутливе ставлення до дітей-сиріт, любов та пошану до матерів, гордість за свою країну, що переймається проблемами своїх маленьких громадян.
Матеріал: сюжетні картини із зображенням щасливої повної родини, життя дітей у дитячому будинку; лист дівчинки-сироти.
Структура заняття:
1. Організаційний момент. Слухання віршованих рядків про Батьківщину та бесіда про те, чи кожна людина має Батьківщину, чи в кожної людини лише одна мама і тато.
2. Розглядання сюжетних картин «Родина», «Родина на прогулянці» та бесіда про те, що там зображено.
3. Висновок, що сімя від народження стає колискою любові та життя. Чи завжди діти живуть зі своїми батьками?
4. Розглядання ілюстрацій,де діти-сироти живуть у дитячому будинку.
5. Читання листа Орини Кондратюк, у якому вона дякує своїм прийомним батькам за тепло і радість дитинства, які вони їй подарували. Бесіда.
6. Запропонувати виготовити подарунки для дітей-сиріт.
7. Підсумок.
Ознайомлення
із соціумом
У
кожної дитини є права
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Консультація
"Моя сім'я, моя родина"
-
Цікава наука інтернет - ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=GYr1fY3AHTU
-
Програмовий зміст: закріплювати знання про облаштування сільського подвір’я, його мешканців, оберіг та символ України – квітку мальву; згада...
Комментариев нет:
Отправить комментарий