«Ми вже багато знаємо, про безпеку дбаємо».
Програмовий зміст: вчити дітей аналізувати речення; ділити слова на склади, визначати місце наголосу; вправляти в умінні виконувати звуковий аналіз слів, розрізняти тверді і м’які приголосні; розвивати мовленнєві вміння, увагу.
Матеріал:
аркуші паперу, олівці.
Структура заняття
1.
Ігровий момент.Читання
вірша
Хто розбив сьогодні вазу?
З’їв цукерки всі одразу?
На стілець намазав клею?
Кицьку за хвоста приклеїв?
Хто насипав солі в цукор?
Хто м’ячем об стіни стукав?
Хто роздер нові штанці?
В люстру кидав камінці,
Вліз у мамину шухлядку,
Відкусив шматок помадки,
Скрізь розлив одеколон,
Розкрутив магнітофон?
Хто? Хлопчина чи дівчатко
Це маленьке шкоденятко?
— Малята, чи граєтесь ви так само,
як герой цього віршика?
— Якої шкоди можуть заподіяти такі
ігри?
— Чи безпечні вони для вашого здоров’я?
— Батьки залишають вас удома самих?
— Як ви тоді поводитесь?
2.
Читання
вірша Сама в хаті
Кошенятко чеше вуса
Лапками двома.
На базар пішла матуся,
В хаті я сама.
Вмиюсь чисто, вмиюсь біло,
І тоді візьмусь за діло.
Підмету гарненько в хаті,
Молока дам кошеняті,
Квіти
в горщику полю,
Заплету я кіски русі.
І чекатиму матусю.
— Чи є така поведінка безпечною?
3.
Складання схеми
речень
— Згадайте, що робив малюк у першому віршику і дівчинка — в другому.
— Складіть схему речень «Відкусив
шматок помадки»,
«Своє ліжко застелю».
Діти виконують завдання на аркушах
паперу.
4.
Дидактична
гра «Чемпіон»
Мета: удосконалювати вміння дітей ділити
слова на склади, визначати місце наголосу.
Потрібно поділити запропоноване слово на
склади, визначити місце наголосу.
Слова для гри: дитина, безпека, гра,
іграшка, пічка, праска, розетка, лялька, бійка, ніж, вікно, домівка, молоток,
гвіздок.
5.
Фізкультхвилинка
6.
Дидактична
гра «Уперті звуковички»
Мета: вдосконалювати вміння дітей
розрізняти тверді та м’які приголосні звуки.
Вихователь називає твердий приголосний, а
дитина називає пару заданого звука. Наприклад: [б] — [б’].
Або навпаки, вихователь називає м’який
приголосний, а дитина у відповідь — твердий: [ф’] — [ф].
7.
Читання
вірша К. Перелісної
Докажи Гриць у хаті сам-один,
Скучно ж так сидіти!
Ходить, дума, що б то він
Гарне міг зробити?
Може, пилочку узять?
Може, молоточок?
Краще киці їсти дать
І
пустить в садочок...
І прибрати на столі,
Підмести у хаті.
Він, докаже, що і він Вміє працювати.
8.
Підсумок
Молодці, малята любі,
Дуже вправно працювали,
Ні на мить не забували:
Щоб не було батькам лячно,
Треба гратися обачно.
Комментариев нет:
Отправить комментарий