Літературне+театральне образотворення



 Розповідання української народної казки «Золота пшениця»

Програмовий зміст: ознайомити дітей з українською народною казкою «Золота пшениця»; учити уважно слухати казку; формувати вміння виражати емоційний стан голосом, мімікою; учити запам’ятовувати дійових осіб та послідовність дій; розвивати інтонаційну виразність та імітаційні здібності, уяву, фантазію, мислення; виховувати повагу до праці.

Попередня робота: розглядання ілюстрацій про весняні роботи в полях, садах, городах; спостереження за роботами на території дитячого садочка; читання художніх творів про весняні роботи.

Матеріал: сюжетні картини із зображенням робіт у полі щодо вирощування хліба; ілюстрації сюжетів знайомих дітям казок («Колосок», «Ріпка», «Колобок», «Теремок», «Гуси-лебеді»).


 І. Організаційний момент .Привітання.

 ІІ. Основна частина

 — Діти, яка зараз пора року?

 Поясніть. У народі є таке прислів’я «Весняний день рік годує». Як ви вважаєте, чому так кажуть?

Коли люди саджають городи, квітники, засівають поля?

 Що люди саджають?

 Навіщо?

 Послухайте українську народну казку.

ЗОЛОТА ПШЕНИЦЯ

Бесіда за змістом казки

 — Про кого ця казка?

 Якою була та родина?

 За який учинок та що пообіцяла золотокоса дівчина чоловіку? Про що мріяв чоловік?

Чи сталося так, як гадалося чоловікові?

Що привезла дівчина?

Як чоловік учинив із зерном?

Що виросло?

Чому мішок пшениці був кращим, аніж мішок золота?

 Діти, чого навчає ця казка?

Хто хоче бути заможним, повинен працювати, тоді матиме все необхідне.

Якщо б дівчина подарувала мішок золота, то як могла б казочка скінчитися?

Вони могли всі гроші протринькати і знов були б бідними.

 Тому можна сказати, що золотокоса дівчина дуже мудро вчинила.

 — Як у наш час вирощують пшеницю? Що необхідно робити, щоб мати головне багатство для людей — хліб на столі. 


 

Дидактична гра «Як хліб приходить до столу?»

Вихователь пропонує дітям із карток на столі (де зображено різні види сільськогосподарських робіт хліборобів щодо вирощування врожаю) вибудувати послідовність дій.

Діти називають професії людей, які вирощують хліб, розповідають про його шлях до столу.



 

 Дидактична гра «Де вирощували та збирали урожай?»

 Вихователь пропонує дітям розглянути ілюстрації до казок, назвати казки та вибрати ту казку, герої якої вирощувати та виготовляти хліб та інші продукти харчування. (Ілюстрації сюжетів знайомих дітям казок: «Колосок», «Ріпка», «Колобок», «Теремок», «Гуси-лебеді»)


 

ІІІ. Підсумок — Діти, як ви розумієте народне прислів’я «Хочеш їсти калачі — не лежи на печі»?

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Консультація

  "Моя сім'я, моя родина"