Визначення кількості складів, звуковий аналіз слів .
Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей виділяти заданий звук у словах, визначати кількість складів у словах, вправляти в умінні визначати місце наголосу у двоскладовому слові; закріплювати знання про речення; виховувати почуття задоволення від своїх дій.
Матеріал: картки із зображенням птахів.
Структура заняття
1. Організаційний момент. Привітання.
2. Дидактична гра «Розсели пташок». Визначення кількісті складів у словах. Діти визначають кількість складів у назві птаха, тим самим знаходячи поверх, на якому житиме птах, і називають його.
3. Дидактична вправа «У Країні звуків» Визначення першого і останнього звука в словах. Слова для гри: синичка, шпак, горобець, ластівка, сорока, зозуля, ворона, соловей, тощо.
4. Звукова схема слова пташка. Визначення кількості складів та місця наголосу у слові пташка.(Перший склад). У слові пташки? (Другий склад)
5. Фізкультхвилинка. Чого, горобчики, засмутилися? Чого, маленькі, зажурилися? Діти Хочемо диб-диб. Хочемо стриб-стриб. Так ідіть же, пострибайте І зерняток пошукайте. Діти кружляють, стрибають. Швидше під стріху, малята, Любі горобенята. Діти сідають на свої місця.
6. Вправа «Склади речення». Складання речення з двома із дієсловами: літає, стрибає, дзьобає, цвірінькає, купається, крокує, шипить, пірнає, висиджує, пурхає. Прикметниками: сіренький, швидкий, сиза, спритна, криклива, довгоноса, поважна, довгохвоста, яскравий. Словами і словосполученнями: берегти птахів, підготувати, пшоно клювати, ховатися під стріхою, у квочки під крилом, водити курчаток.
7. Підсумок . А тепер скажіть мені, що вам було складно робити, а що ні?
Комментариев нет:
Отправить комментарий