Навчання елементів грамоти

Визначення кількості складів, звуковий аналіз слів .

Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей виділяти заданий звук у словах, визначати кількість складів у словах, вправляти в умінні визначати місце наголосу у двоскладовому слові; закріплювати знання про речення; виховувати почуття задоволення від своїх дій.

Матеріал: картки із зображенням птахів.

Структура  заняття

1.     Організаційний момент. Привітання.

2.     Дидактична гра «Розсели пташок». Визначення кількісті складів у словах. Діти визначають кількість складів у назві птаха, тим самим знаходячи поверх, на якому житиме птах, і називають його.

3.     Дидактична вправа «У Країні звуків» Визначення першого і останнього звука в словах. Слова для гри: синичка, шпак, горобець, ластівка, сорока, зозуля, ворона, соловей, тощо.

4.     Звукова схема слова пташка. Визначення  кількості складів та місця наголосу у слові пташка.(Перший склад). У слові пташки? (Другий склад)

5.     Фізкультхвилинка.  Чого, горобчики, засмутилися? Чого, маленькі, зажурилися? Діти Хочемо диб-диб. Хочемо стриб-стриб. Так ідіть же, пострибайте І зерняток пошукайте. Діти кружляють, стрибають. Швидше під стріху, малята, Любі горобенята. Діти сідають на свої місця.

6.     Вправа «Склади речення». Складання речення з двома із дієсловами: літає, стрибає, дзьобає, цвірінькає, купається, крокує, шипить, пірнає, висиджує, пурхає. Прикметниками: сіренький, швидкий, сиза, спритна, криклива, довгоноса, поважна, довгохвоста, яскравий. Словами і словосполученнями: берегти птахів, підготувати, пшоно клювати, ховатися під стріхою, у квочки під крилом, водити курчаток.

              7.   Підсумок . А тепер скажіть мені, що вам було складно робити, а що ні?






Комментариев нет:

Отправить комментарий

Консультація

  "Моя сім'я, моя родина"