Програмовий зміст: продовжувати ознайомлювати дітей зі змінами, що відбуваються в природі взимку; закріплювати уявлення про характерні ознаки зими в живій та неживій природі; формувати уявлення про роль снігу та льоду в житті рослин, тварин; розвивати пізнавальну активність , зв'язне мовлення, пам'ять, творчу уяву; виховувати цікавість до зимових явищ природи.
Малювання Тема «Керамічний посуд»
Програмовий зміст: залучати дітей до витоків народної культури. Удосконалювати навички малювання фарбами; закріпити уміння дітей правильно тримати пензлик, паралельно до паперу; Вправляти у вмінні симетрично розташовувати рослинні елементи візерунків на різних формах (круг, квадрат, розет, овал), розташовувати елементи по краям форми, в кутах, посередині, по всій площині. Розвивати естетичний смак, композиційні уміння, дрібну моторику, почуття кольору, вміння групувати елементи за спільною ознакою; розвивати художні здібності та творчу уяву дітей, пізнавальний інтерес; формувати естетичні почуття, смак, творчі здібності, зацікавленість мистецтвом, спостережливість, інтерес до культурної спадщини країни. Виховувати естетичний смак, охайність під час роботи з фарбами.
"Все починається з добра"
Програмовий зміст: продовжувати знайомити дітей із творами В.О.Сухомлинського;
розвивати уважність, інтерес до оповідань В. О. Сухомлинського; зв’язне мовлення; увагу, пам'ять, мислення, творчу уяву, логіку;
виховувати бажання робити добрі справи.
Конструювання
"Восьминіг"
Програмовий зміст: вчити виготовляти восьминога з паперу; формувати вміння самостійно розрізати смужки, акуратно приклеювати; удосконалювати навички згинання прямокутного паперу в циліндр; закріплювати навички наклеювання; виховувати пізнавальний інтерес до навколишнього світу.
-
Програмовий зміст: розширювати уявлення дітей про бібліотеку, її призначення; поглиблювати знання про професію бібліотекаря; закріплювати зн...
-
Цікава наука інтернет - ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=GYr1fY3AHTU