Програмовий зміст: продовжувати знайомити дітей із творами В.О.Сухомлинського;
розвивати уважність, інтерес до оповідань В. О. Сухомлинського; зв’язне мовлення; увагу, пам'ять, мислення, творчу уяву, логіку;
виховувати бажання робити добрі справи.
розвивати уважність, інтерес до оповідань В. О. Сухомлинського; зв’язне мовлення; увагу, пам'ять, мислення, творчу уяву, логіку;
виховувати бажання робити добрі справи.
"Восьминіг"
Програмовий зміст: вчити виготовляти восьминога з паперу; формувати вміння самостійно розрізати смужки, акуратно приклеювати; удосконалювати навички згинання прямокутного паперу в циліндр; закріплювати навички наклеювання; виховувати пізнавальний інтерес до навколишнього світу.
Програмовий зміст: продовжувати знайомити дітей з роботою гончара, з виробами гончарства; вдосконалювати вміння ділити шматок глини на рівні частини, навпіл; закріплювати прийоми: скочування по колу, вдавлювання, примащування, сплющення, загладжування; розвивати вміння емоційно сприймати вироби гончарства, помічати красу окремих деталей, вміти милуватись. Виховувати шанобливе ставлення до майстрів, розуміти, що їх витвори – це прояв таланту.
"Все починається з добра"
(за творами В. Сухомлинського)
Програмовий зміст: продовжувати
знайомити дітей із творами В.О.Сухомлинського; формувати у дітей розуміння того, що
добра, чуйна людина проявляється у своїх вчинках; навчати дітей оцінювати вчинки; збагачувати словниковий запас;
розвивати уважність, інтерес до оповідань В.
О. Сухомлинського; зв’язне мовлення; увагу,
пам'ять, мислення, творчу уяву, логіку;
виховувати
бажання бути добрими.
Програмовий
зміст: Продовжувати розвивати
уявлення дітей про скульптуру. Спонукати до самостійного створення скульптурних форм різними способами художньої діяльності.