«Як користуватися ножицями?»
Програмовий зміст: продовжити знайомити дітей з правилами
користування ножицями, формувати знання дітей про ножиці, закріпити правила користування ножицями, розвивати
увагу, спостережливість.
«Як користуватися ножицями?»
Програмовий зміст: продовжити знайомити дітей з правилами
користування ножицями, формувати знання дітей про ножиці, закріпити правила користування ножицями, розвивати
увагу, спостережливість.
Виховувати спостережливість, допитливість, інтерес,
та любов до природи.
Програмовий зміст: познайомити дітей з різноманіттям зимової краси, а саме зі сніжинками; дати розуміння слова «музей» і для чого він створений; розвивати кругозір дитини
Тема: «І стоїть берізка в сонній тиші…»
Програмовий зміст: формувати вміння дітей варіювати засобами зображення зимових дерев різними матеріалами та техніками; удосконалювати технічні навички володіння акварельними фарбами; розвивати образне мислення, посидючість, увагу; виховувати естетичне ставлення до природи і її зображення в малюнку.
Програмовий зміст: познайомити з основними прийомами та способами конструювання плоских моделей з ватних паличок; формувати просторові уявлення; виховувати самостійність, зосередженість, посидючість;