Дидактична гра

Зимова гра

 "Так чи ні"


https://www.youtube.com/watch?v=GMgayYiNPDw
 


Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі. Задачі. Числа 1-5.Порядкова та кількісна лічба

 https://www.youtube.com/watch?v=6_FdeDSen_4&t=7s

Програмовий зміст: ознайомити дітей з математичними задачами та структурою задач,  закріпити знання про знаки, які використовують при вирішенні прикладів, числа 1-5, порядкову та кількісну лічбу; розвивати пам’ять; виховувати самостійність, ініціативу.

Структура заняття

1. Вітаночка

2. Ознайомлення з математичною задачею, її структурою

3. Розвязання задач

4. Фізкультхвилинка

5. Порядкова та кількісна лічба в межах 5.

6. Підсумок







Пам'ятка для батьків "Як заохочувати дитину в сім'ї"



1.  Якомога частіше схвально усміхайтесь своїй дитині і коли вона миє посуд, і коли робить уроки, і коли грає.

2. Заохочуйте свою дитину жестами: їй буде завжди тепло і затишно, якщо мама торкнеться її голови під час приготування уроків, а тато схвально обійме й потисне руку.

3.  Словесно  висловлюйте  схвалення  що  найменшим  успіхам  своєї дитини, її поведінки.

4.  Використовуйте частіше  вираз:  «ти  прав»,  «ми  згодні  з твоєю думкою» - це формує в дитині самоповагу, розвиває здатність до самоаналізу  і критичність мислення.

5.   Даруйте  своїй  дитині  подарунки та  при  цьому  учіть  її  їх приймати.

6.   Формуйте в своїй сім’ї традиції і ритуали заохочення дитини: день народження, Новий рік, кінець навчального року, 1 вересня, успішний виступ, сюрпризи, поздоровлення і т. д.

7.   Вчіть свою дитину бути вдячною за будь-які знаки у ваги, виявлені до неї, незалежно від суми грошей, витрачених на подарунок.

8.    Даруйте подарунки своїй дитині не лише з урахуванням її бажань, але й з урахуванням можливостей своєї сім'ї.

9.   Для  заохочення  своєї дитини  використовуйте  не  лише подарунки матеріального плану, але й моральні заохочення, вигадані вами, які згодом стануть реліквією в архіві сім'ї вашої дитини (грамоти власного виготовлення, вірші, газети й дружні шаржі тощо).

10.  Якщо хочете використовувати як заохочення гроші, використовуйте цю можливість для того, щоб дитина вчилася ними розпоряджатися розумно.

11. Якщо дитина заохочується грошима, ви повинні знати, яким чином вона ними розпорядилася й обговорити це із нею.

12. Дозволяйте своїй дитині мати кишенькові гроші, та не залишайте їх витрачання без аналізу самою дитиною з вами.

 


Фізична культура на повітрі Заняття 33 Комплекс ЗРВ з м’ячиками. Руханка «Так, так, так»

Програмовий зміст: збільшувати м’язову силу, поліпшувати координацію рухів. Формувати вміння контролювати своє тіло. Виховувати бажання постійно підтримувати фізичний стан тіла.


https://www.youtube.com/watch?v=OoGMwcIDqyU&t=1s

Консультація

  "Моя сім'я, моя родина"