"У гості я йду..."
Фізична культура на повітрі Заняття 33 Комплекс ЗРВ з м’ячиками. Руханка «Так, так, так»
Програмовий зміст: збільшувати м’язову силу, поліпшувати координацію рухів. Формувати вміння контролювати своє тіло. Виховувати бажання постійно підтримувати фізичний стан тіла.
https://www.youtube.com/watch?v=OoGMwcIDqyU&t=1s
Розвиток мовлення «Чим зима нас веселить»
Програмовий зміст: Зв'язне мовлення: продовжувати формувати уміння дітей складати творчу розповідь на тему, запропоновану вихователем. Граматика: закріпити уміння будувати складнопідрядні речення із сполучниками «тому, що», «бо». Словник: продовжувати вчити добирати прикметники, дієслова до іменників; вправляти у підборі порівнянь. Розвивати мовлення, мислення, творчу уяву, пам'ять, спостережливість. Стимулювати розвиток пізнавального інтересу. https://youtube.com/watch?v=0vWu6DBabes&feature=share
Піший перехід до Новорічної ялинки
https://www.youtube.com/watch?v=9-XIeFC7kRI&t=1s
Програмовий зміст: розширити знання дітей про традиції прикрашання новорічної ялинки. ознайомити із традиціями в Україні. Виховувати екологічну поведінку щодо збереження ялинок.
Художньо-продуктивне образотворення ( аплікація)
"Ялинка зелененька"
Програмовий зміст: закріпити та поглибити знання дітей про
святкування Нового року; вміти визначати яка ялинка за допомогою мнемодоріжки; виконувати
аплікацію - згинати кружечки навпіл, приклеювати у визначеній
послідовності; розвивати просторове орієнтування; виховувати бажання приносити
радість друзям та близьким напередодні свята.
Конструювання «Стіл та стільчики для гостей» (конструктор LEGO)
Програмовий зміст: продовжувати навчати дітей будувати з цеглинок LEGO; виконувати дії за схемою або за власною уявою, фантазією; розвивати уяву, уважність; виховувати вміння радіти власним успіхам.
-
Програмовий зміст: розширювати уявлення дітей про бібліотеку, її призначення; поглиблювати знання про професію бібліотекаря; закріплювати зн...
-
Цікава наука інтернет - ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=GYr1fY3AHTU
-
Програмовий зміст: закріплювати знання про облаштування сільського подвір’я, його мешканців, оберіг та символ України – квітку мальву; згада...