Конструювання «Сніжинки-балеринки» (папір)

Програмовий зміст: закріплювати вміння працювати з папером; удосконалювати навички конструювання; розвивати уяву, охайність, самостійність; виховувати інтерес,  працьовитість, самостійність

https://youtu.be/_OlhxAuwRTs


Художньо-продуктивне образотворення (малювання) "Хустинка для матінки зими"


 


Програмовий зміст: вчити декорувати хустинку різноманітними орнаментами холодної кольорової гами. Вправляти у малюванні хвилястих, обвідних ліній, заповненні простору квадрата візерунком, накладанні однієї фарби на іншу. Розвивати естетичні почуття. Виховувати охайність.

Матеріал: фарби контрастних кольорів на вибір дитини, пензлик, стаканчик з водою, серветки.

Хто багато читає, той багато знає, або як прищепити любов до читання дітям

 



А що ви зараз читаєте? Багатьох людей це питання вводить в ступор. На жаль, сьогодні складно знайти людину людини. Уточнимо, що читає книги. Багато молоді люди читають, наприклад, пости в “Инстаграмі” або “Фейсбуці”. Але це не те. Як можна навчити дитину читати, якщо сам цього не практикуєш? Потрібно прищеплювати собі хорошу звичку і відкривати книгу хоча б на 20 хвилин в день. У цій статті ми розповімо про прислів’я «хто багато читає, той багато знає» і про те, як прищепити дітям любов до книг.

Як пояснити зміст народної мудрості дітям?

Давайте ще раз поглянемо на приказку «хто багато читає, той багато знає». Прихований зміст цілком очевидно, але це тільки з позиції дорослого. А ось дитина ще не може бачити прямого зв’язку між книгами і знаннями. Адже діти отримують свої знання з уст батьків, з мультиків або від однолітків. Читати вони ще не вміють і не зовсім розуміють, навіщо цьому вчитися. Добре, якщо у дитини в будинку є бібліотека, і батьки періодично їй користуються. Завдяки цьому дитина швидше зрозуміє значення прислів’я «хто багато читає, той багато знає». Адже діти обожнюють копіювати дорослих, і більшість з них впевнені, що батьки – самі розумні люди на планеті. Тому, користуючись своїм авторитетом, мама і тато можуть сказати синові, що вони такі розумні, тому що читають книги. Задля профілактики можна щодня давати дитині установку, що знання отримуються за допомогою читання. Кожен раз, коли дитина запитає, звідки ви знаєте відповідь на той чи інший питання, кажіть йому, що ви це прочитали в книзі.

Тому можна підвести підсумок: читання – це не тільки захоплююче заняття, воно допомагає людині отримувати знання, необхідні для життя.

Літературне + Театральне образотворення. Розповідання української народної казки «Дванадцять місяців»

Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей уважно слухати літературний твір,  розвивати загальнолюдські моральні якості: милосердя, співчуття, чуйність, турботливість; виховувати доброзичливе ставлення до людей.

Казка на вушко

 

                                                                    Казка про загублену книжку



"У світі книг"

 Малята, ви вже знаєте, звідки з'являється папір, як народжується книга. 

А де книгу можна придбати?  Дивимось...




Фізична культура. Заняття 32. Повзання по лаві на животі та грудях за допомогою рук.


 


Програмовий зміст: удосконалювати навички повзання по лаві на животі та грудях за допомогою рук. Розвивати м’язову витривалість упродовж заняття.  Виховувати усвідомлення користі для здоров’я від занять фізкультурою.

https://youtu.be/o_5BIqbCcrs

Консультація

  "Моя сім'я, моя родина"