"Потяг у казку"
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі «Додавання. Знак «+»
Програмовий зміст: формувати уявлення дітей про додавання; ознайомити зі знаком «+»; учити читати запис прикладів із цифр; закріплювати вміння використовувати знак «+»; уміння складати ціле з частин, порівнювати предмети заввишки; розвивати спостережливість, увагу; виховувати працьовитість.
https://youtu.be/u8woaO4E3fI
ЦУПЖ Тема: «Граємося на льоду»
Програмовий
зміст: вчити дітей зосереджувати увагу на небезпеці, що
криється взимку, завдаючи шкоди здоров'ю
та життю дитини; формувати вміння правильно поводитись у небезпечних ситуаціях
за допомогою художніх творів та усної народної творчості; закріпити основні
правила поводження дітей на льоду; розвивати спостережливість, розсудливість,
здатність приймати правильні рішення та робити елементарні припущення.
Виховувати відповідальність та бажання дотримуватись правил безпеки.
Екологічна стежина «Вічнозелена красуня»
Програмовий зміст: Уточнити і закріпити знання дітей про стан хвойного дерева у зимовий період; учити помічати навіть зміни в кольорі хвої, шишок. Розвивати уміння помічати відмінності кори, стовбура, гілок ялинки від інших дерев; сприяти розвитку у дітей уміння спілкуватися з деревами, помічати їх «настрій». Виховувати природовідповідну поведінку.
Гурток «Я вчуся дружити»
Програмовий зміст: підвищувати у дітей впевненість у собі; формувати позитивне відношення до однолітків; знімати емоційну напругу; розвивати увагу
-
Програмовий зміст: розширювати уявлення дітей про бібліотеку, її призначення; поглиблювати знання про професію бібліотекаря; закріплювати зн...
-
Цікава наука інтернет - ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=GYr1fY3AHTU