Консультація

 «Казка в житті дитини з особливими потребами»

Шановні батьки! Вашій увазі інформація про роль казки

Фізкультура.

 Заняття 28

Програмовий зміст: навчити  ходити по мотузці, покладеній зигзагоподібно. Розвивати м’язову витривалість упродовж заняття.  Виховувати усвідомлення користі для здоров’я від занять фізкультурою.

Дидактична гра "В якому вчинку живе добро?" ( в рамках тижневика)

 

Малята, подумайте і визначте в якому вчинку живе добро?


Художньо-продуктивне образотворення (ліплення)

 "Хто в рукавичці живе"

Програмовий зміст: продовжувати формувати вміння створювати виразні ліпні образи конструктивним способом; планувати роботу,  розділяти матеріали на потрібну кількість частин певного розміру, ліпити послідовно;   розвивати почуття форми та пропорцій, окомір, пізнавальний інтерес до казок, дрібну моторику пальців рук,творчу уяву,фантазію; виховувати естетичні емоції та почуття.

Літературне образотворення «Читання казки О.Романчука «Соловейко з одним крилом»

 https://youtu.be/nmgKPeKPufk


Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей уважно слухати авторську казку; удосконалювати вміння узагальнювати почуте, висловлювати власну думку; закріплювати в словнику назви основних почуттів, емоцій, розповідати про ситуації, пов’язані з ними; розвивати загальнолюдські моральні риси (милосердя, співчуття, чуйність); виховувати доброзичливе толерантне ставлення до людей, які мають фізичні вади; людяність, бажання надавати їм посильну допомогу.

Притча про милосердя


Програмовий зміст: формувати уявлення дітей про духовно-моральні якості людини, сприяти їхнім проявам у повсякденному житті; закріпити поняття: добро, доброзичливість, милосердя. Викликати у дітей бажання творити добро та ділитися ним, спонукати їх до креативності. виховувати позитивне ставлення до людей, тварин та оточуючого.

https://youtu.be/ZZoF8spYnaw

Підготовка руки дитини до письма. Заняття 12.

 Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей орієнтуватися в зошиті – продовжувати роботу на сторінці, де ще не має записів. Закріплювати навичку як правильно тримати олівець; формувати вміння писати лінії петлі із напрямами вниз та вверх по клітинкам, не відриваючи руки, дотримуючись рекомендацій. Вправляти у написанні цифри 1. Виховувати посидючість під час письма та бажання закінчити справу.


https://youtu.be/VgC4cRdka_A

Консультація

  "Моя сім'я, моя родина"