«Казка в житті дитини з особливими потребами»
Шановні батьки! Вашій увазі інформація про роль казки
«Казка в житті дитини з особливими потребами»
Шановні батьки! Вашій увазі інформація про роль казки
Заняття 28
Програмовий зміст: навчити ходити
по мотузці, покладеній зигзагоподібно. Розвивати м’язову витривалість упродовж
заняття. Виховувати усвідомлення користі
для здоров’я від занять фізкультурою.
Малята, подумайте і визначте в якому вчинку живе добро?
"Хто в рукавичці живе"
Програмовий зміст: продовжувати формувати вміння створювати виразні ліпні образи конструктивним способом; планувати роботу, розділяти матеріали на потрібну кількість частин певного розміру, ліпити послідовно; розвивати почуття форми та пропорцій, окомір, пізнавальний інтерес до казок, дрібну моторику пальців рук,творчу уяву,фантазію; виховувати естетичні емоції та почуття.
Програмовий зміст: продовжувати
вчити дітей уважно слухати авторську казку; удосконалювати вміння узагальнювати
почуте, висловлювати власну думку; закріплювати в словнику назви основних
почуттів, емоцій, розповідати про ситуації, пов’язані з ними; розвивати загальнолюдські
моральні риси (милосердя, співчуття, чуйність); виховувати доброзичливе
толерантне ставлення до людей, які мають фізичні вади; людяність, бажання
надавати їм посильну допомогу.
Програмовий зміст: формувати уявлення дітей про
духовно-моральні якості людини, сприяти їхнім проявам у повсякденному житті;
закріпити поняття: добро, доброзичливість, милосердя. Викликати у дітей бажання
творити добро та ділитися ним, спонукати їх до креативності. виховувати
позитивне ставлення до людей, тварин та оточуючого.
Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей орієнтуватися в зошиті – продовжувати роботу на сторінці, де ще не має записів. Закріплювати навичку як правильно тримати олівець; формувати вміння писати лінії петлі із напрямами вниз та вверх по клітинкам, не відриваючи руки, дотримуючись рекомендацій. Вправляти у написанні цифри 1. Виховувати посидючість під час письма та бажання закінчити справу.