СХД

«Шишкарики-веселкарики»

Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей виготовляти вироби з природнього матеріалу, використовуючи раніше набутий досвід; закріпити вміння працювати з шишками та пластиліном;

збагачувати знання про різні матеріали, способи дій з ними;

розвивати окомір, дрібну моторику рук;

виховувати естетичний смак, творчість, активність, працелюбність та охайність в роботі.


Навчання елементів грамоти

 "В гості до Тома і Тіма"

(тверді та м'які приголосні)

Програмовий зміст: закріплювати знання дітей про особливості приголосних звуків, їх поділ на тверді і м'які;  вправляти в умінні розрізняти їх; робити звуковий аналіз слів;

розвивати  фонематичний слух;

виховувати пізнавальний інтерес.

 

Поради

 

Шановні батьки!

Пропонуємо  ігри для  Ваших дітей

Казка на вушко

 "Казочка про добро, що повертається"

                                          В рамках тижневика "Рівному рівне".

Малята, пропонуємо послухати казочку про дівчат, які одного дня зустріли....

Кого? Ви дізнаєтесь, коли передивитись казочку

Фізкультура на повітрі. Стрибки на одній нозі з обруча в обруч. Заняття 26, 28


 

Програмовий зміст: збільшувати м’язову силу, поліпшувати координацію рухів. Формувати вміння контролювати своє тіло. Виховувати бажання постійно підтримувати фізичний стан тіла.

 

Музичне "Як сніговик зиму шукав"

 https://www.youtube.com/watch?v=oC8MLp1pdEI

Програмовий зміст: Спонукати дітей до емоційного прослуховування музичних творів. Вчити стежити за розвитком музичного образу; продовжувати вчити дітей виражати свої почуття від почутої музики; виховувати любов та інтерес до музики.


Зимові забави. Про царівну, яка любила їсти сніг








 

Консультація

  "Моя сім'я, моя родина"