"Чи буває зима?"
Малята, запрошуємо послухати казочку. Чи буває зима у тваринок і птахів?
"Чи буває зима?"
Малята, запрошуємо послухати казочку. Чи буває зима у тваринок і птахів?
"Зима-чарівниця"
Програмовий зміст:
граматика: формувати вміння складати речення за допомогою
графосмужок та узгоджувати іменник з прикметником
словник: розширити словниковий
запас словами-назвами;
розвивати увагу та вміння відгадувати слово за
малюнком;
виховувати
інтерес до теми.
"Знайомство в дитячому садку"
— пробуджувати позитивне ставлення дітей до дошкільного закладу;
—
формувати емоційну компетентність.
Як можна весело та цікаво досліджувати зиму? Звичайно, разом із батьками. Ніхто, окрім батьків не зможе найдоступніше та найщиріше показати своїй малечі всю красу зимового дійства. Це далеко не повний список того, що можна зробити за три місяці зими. Нехай він стане для Вас основою, прикладом та допоможе проявити свою фантазію. До Вашої уваги 14 основних справ, які потрібно зробити із дитиною взимку.
14. Вивчити
вірш на Новий рік, різдвяне віншування чи колядку разом із дитиною
https://www.youtube.com/watch?v=lp636wCof34
Програмовий зміст: навчати бачити
зміни, що відбуваються в природі взимку; формувати вміння встановлювати
взаємозв’язки: стало холодно - земля вкрита снігом - рослинність зникла -
комахи заховались - деякі птахи відлетіли на південь. Поглиблювати знання дітей
про особливості пристосування рослин і птахів до змін у природі з настанням
зими. Розвивати та підтримувати стійкий інтерес до природи, її об’єктів,
станів, явищ. Виховувати ціннісне ставлення до природи, уміння її доглядати та
оберігати.
"Мандрівка в країну емоцій"
Програмовий зміст:розвивати емоційну сферу дошкільників; виховувати доброзичливість; розширювати уявлення про емоції; закріпити у свідомості назви і відчуття під час переживання певної емоції; розвивати мімику; тренувати пам'ять, увагу, сприйняття.
Програмовий зміст: уточнити і розширювати уявлення про зимуючих птахів; викликати інтерес до малювання зграйки птахів; учити дітей малювати снігура; уточнити уявлення про зовнішній вигляд снігура (особливості будови, забарвлення); продовжувати вчити малювати ватяними паличками; знайомити дітей з поняттям кольору та композиції; розвивати увагу, загальну та дрібну моторику; виховувати допитливість, художній смак, турботливе ставлення до птахів.