Домашнє завдання на зиму для дітей (список справ)

 Як можна весело та цікаво досліджувати зиму? Звичайно, разом із батьками. Ніхто, окрім батьків не зможе найдоступніше та найщиріше показати своїй малечі всю красу зимового дійства. Це далеко не повний список того, що можна зробити за три місяці зими. Нехай він стане для Вас основою, прикладом та допоможе проявити свою фантазію. До Вашої уваги 14 основних справ, які потрібно зробити із дитиною взимку. 



  1. Кататися на санках.
  2. Копати сніг і робити пасочки.
  3. Спекти імбирне печиво разом із дитиною.
  4. Зробити годівницю та підгодовувати пташок.
  5. Протоптати на снігу стежки-лабіринти і по ним потім бігати.
  6. Поливати сніг підфарбованою водичкою з пляшки.
  7. Влаштувати снігопад – встати під засніжене дерево і смикнути гілку.
  8. Принести сніг додому і подивитися, як він тане.
  9. Розтопити морозний візерунок на склі диханням.
  10. Сходити в ліс на пошуки шишок, гілочок, а потім вдома зробити вироби з природного матеріалу.
  11. Влаштувати зимове фотополювання – спробувати сфотографувати зимуючих птахів або білочок.
  12. Прикрасити новорічну ялинку та виготовити одну ялинкову прикрасу разом із дитиною.
  13. Підготувати родичам листівки, виготовлені разом із дитиною.

14.  Вивчити вірш на Новий рік, різдвяне віншування чи колядку разом із дитиною

 

 

 

Дитина у світі природи «Зимові явища в природі»

 https://www.youtube.com/watch?v=lp636wCof34

Програмовий зміст:  навчати бачити зміни, що відбуваються в природі взимку; формувати вміння встановлювати взаємозв’язки: стало холодно - земля вкрита снігом - рослинність зникла - комахи заховались - деякі птахи відлетіли на південь. Поглиблювати знання дітей про особливості пристосування рослин і птахів до змін у природі з настанням зими. Розвивати та підтримувати стійкий інтерес до природи, її об’єктів, станів, явищ. Виховувати ціннісне ставлення до природи, уміння її доглядати та оберігати.

Ознайомлення із соціумом

"Мандрівка в країну емоцій"

Програмовий зміст:розвивати емоційну сферу дошкільників; виховувати  доброзичливість;  розширювати уявлення про емоції; закріпити у свідомості назви і відчуття під час переживання певної емоції; розвивати мімику; тренувати пам'ять, увагу, сприйняття.

Художньо-продуктивне образотворення (малювання) «Снігурі»

Програмовий зміст: уточнити і розширювати уявлення про зимуючих птахів; викликати інтерес до малювання зграйки птахів; учити дітей малювати снігура; уточнити уявлення про зовнішній вигляд снігура (особливості будови, забарвлення); продовжувати вчити малювати ватяними паличками; знайомити дітей з поняттям кольору та композиції; розвивати увагу, загальну та дрібну моторику; виховувати допитливість, художній смак, турботливе ставлення до птахів.


https://youtu.be/7-zZq4hO63Q

Піший перехід до центрального парку Вінниці


 Програмовий зміст: продовжувати ознайомлювати дітей з  місцями відпочинку  вінничан і гостей міста – центральним парком, викликати бажання відвідати парк.

Цікаві віршики і загадки про сніговиків


https://youtu.be/gDbnwM6ittM 


Конструювання

"Я - веселий сніговик"





Програмовий зміст: формувати вміння конструювати з ватних дисків; удосконалювати конструктивні вміння і навички; розвивати пам'ять і увагу; розширювати знання дітей про навколишній світ; виховувати позитивний настрій.

 

Консультація

  "Моя сім'я, моя родина"