"Я - веселий сніговик"
Програмовий зміст: формувати вміння конструювати з ватних дисків; удосконалювати конструктивні вміння і навички; розвивати пам'ять і увагу; розширювати знання дітей про навколишній світ; виховувати позитивний настрій.
"Я - веселий сніговик"
Програмовий зміст: формувати вміння конструювати з ватних дисків; удосконалювати конструктивні вміння і навички; розвивати пам'ять і увагу; розширювати знання дітей про навколишній світ; виховувати позитивний настрій.
Заняття №11
Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей орієнтуватися в зошиті – починати нову сторінку,
коли заповнили записами попередню, правильно тримати олівець; формувати вміння
писати дугоподібні лінії по клітинкам, не відриваючи руки, дотримуючись
рекомендацій. Вправляти у написанні овалів вписаних в клітинку похило праворуч
та ліворуч. Виховувати посидючість під час письма та бажання закінчити справу.
Читання оповідання "Як їжачок готувався до зими" В.Сухомлинського
Продовжувати знайомити дітей з творчістю В.Сухомлинського. Вправляти в умінні уважно слухати і розуміти зміст почутого, відповідати на запитання за змістом твору. Формувати уявлення дітей про диких тварин (назви, зовнішній вигляд).
Розвивати увагу, пам’ять, творчу уяву.
Виховувати почуття дружби, спостережливість,
допитливість.