Конструювання

"Я - веселий сніговик"





Програмовий зміст: формувати вміння конструювати з ватних дисків; удосконалювати конструктивні вміння і навички; розвивати пам'ять і увагу; розширювати знання дітей про навколишній світ; виховувати позитивний настрій.

 

Памятка "Безпека в зимовий період"











 

Поради батькам

 




Підготовки руки дитини до письма

 Заняття №11

Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей орієнтуватися в зошиті – починати нову сторінку, коли заповнили записами попередню, правильно тримати олівець; формувати вміння писати дугоподібні лінії по клітинкам, не відриваючи руки, дотримуючись рекомендацій. Вправляти у написанні овалів вписаних в клітинку похило праворуч та ліворуч. Виховувати посидючість під час письма та бажання закінчити справу.



Літературно-театральне образотворення

 Читання оповідання "Як їжачок готувався до зими" В.Сухомлинського

Продовжувати знайомити дітей з творчістю В.Сухомлинського. Вправляти в умінні уважно слухати і розуміти зміст почутого,  відповідати на запитання за змістом твору. Формувати уявлення дітей про диких тварин (назви, зовнішній вигляд).  

Розвивати увагу, пам’ять, творчу уяву.

Виховувати почуття дружби,  спостережливість, допитливість.

Консультація

  "Моя сім'я, моя родина"