Літературне + Театральне образотворення «Читання казки Вінграновського «Гусенятко»
Програмовий зміст: учити дітей емоційно сприймати образний зміст твору; відчувати настрій ранньої осені та сум пізньої. Розвивати інтерес до художнього твору.
Художньо-продуктивне образотворення. Аплікація.
«Український рушник»
Програмовий
зміст: ознайомити дітей зі зразками народних витинанок, що
прикрашають українські рушники; вчити вирізувати елементи та оздоблювати ними рушник; розвивати вміння
виготовляти витинанки у смужці; закріплювати навички роботи з ножицями, клеєм;
розвивати естетичний смак, відчуття прекрасного.
Підготовка руки дитини до письма.
Заняття 10.
Програмовий зміст: продовжувати закріплювати навичку правильно тримати олівець; формувати вміння писати фігури, по клітинкам, не відриваючи руки, дотримуючись рекомендацій. Виховувати посидючість під час письма та бажання закінчити справу.
Фізкультура на повітрі
Комплекс
ЗРВ із прапорцями
Програмовий зміст: закріпити комплекс ЗРВ із прапорцями; вправляти у стрибках в висоту із діставанням підвішених предметів (листочки на гілочках). Розвивати витривалість, координацію рухів. Виховувати бажання виконувати вправи на свіжому повітрі під час прогулянок.
https://www.youtube.com/watch?v=wWWGm1lqjVc&list=UUM2OaqcL-quWTP4D5woH3Vw&index=4
Музика
"В гостях у ветеринара"
Мета: засобами музичної виразності збагачувати знання дітей з
даної теми; розвивати мовленнєві навички під час співу; вміння рухатися під
музику відповідно до її характеру; розвивати уважність та організованість під
час ігрових вправ та ігор; виховувати любов до музики.
-
Програмовий зміст: розширювати уявлення дітей про бібліотеку, її призначення; поглиблювати знання про професію бібліотекаря; закріплювати зн...
-
Цікава наука інтернет - ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=GYr1fY3AHTU