Художньо-продуктивне образотворення. Аплікація.

 

 «Український рушник»

Програмовий зміст: ознайомити дітей зі зразками народних витинанок, що прикрашають українські рушники; вчити вирізувати елементи  та оздоблювати ними рушник; розвивати вміння виготовляти витинанки у смужці; закріплювати навички роботи з ножицями, клеєм; розвивати естетичний смак, відчуття прекрасного.

Підготовка руки дитини до письма.

 

Заняття 10.

Програмовий зміст: продовжувати закріплювати навичку правильно тримати олівець; формувати вміння писати фігури,  по клітинкам, не відриваючи руки, дотримуючись рекомендацій. Виховувати посидючість під час письма та бажання закінчити справу.


https://youtu.be/FHxitGNI_fo




Фізкультура на повітрі

Комплекс ЗРВ із прапорцями

Програмовий зміст: закріпити комплекс ЗРВ із прапорцями; вправляти у стрибках в висоту із діставанням підвішених предметів (листочки на гілочках). Розвивати витривалість, координацію рухів. Виховувати бажання виконувати вправи на свіжому повітрі під час прогулянок.

https://www.youtube.com/watch?v=wWWGm1lqjVc&list=UUM2OaqcL-quWTP4D5woH3Vw&index=4 



Музика


"В гостях у ветеринара"

Мета: засобами музичної виразності збагачувати знання дітей з даної теми; розвивати мовленнєві навички під час співу; вміння рухатися під музику відповідно до її характеру; розвивати уважність та організованість під час ігрових вправ та ігор; виховувати любов до музики.


https://youtu.be/sLChacjPOxc

СХД

 

 «На згадку про лебедя» 

(орігамі)

Програмовий зміст: продовжити вивчення основ техніки орігамі; навчати виготовляти фігуру птаха; стимулювати пізнавальну активність дітей; розвивати дрібну моторику пальців, увагу, уяву, творчі здібності; виховувати працьовитість, охайність, наполегливість, любов до навколишнього середовища.

Навчання елементів грамоти

 

 «Голосні та приголосні звуки»

Програмовий зміст: закріплювати знання дітей про особливості приголосних звуків; ознайомити з фішкою для позначення приголосних звуків; вправляти в умінні розрізняти приголосні і голосні звуки; закріплювати вміння добирати слова із заданим звуком; складати схеми речень та занотовувати їх; розвивати дрібну моторику пальців рук, фонематичний слух; виховувати інтерес до навчання.

Фізична культура «Ходьба по гімнастичній лаві»

 https://www.youtube.com/watch?v=HAg2V6f1Kz4&t=1s


Програмовий зміст: навчити  ходити по гімнастичній лаві руки в сторони.

Консультація

  "Моя сім'я, моя родина"