«Голосні та
приголосні звуки»
Програмовий
зміст: закріплювати знання дітей про особливості приголосних
звуків; ознайомити з фішкою для позначення приголосних звуків; вправляти в
умінні розрізняти приголосні і голосні звуки; закріплювати вміння добирати
слова із заданим звуком; складати схеми речень та занотовувати їх; розвивати
дрібну моторику пальців рук, фонематичний слух; виховувати інтерес до навчання.
Матеріал: аркуш паперу, простий олівець, фішки для звукового аналізу слів.
Структура заняття.
1. Вітаночка.
2. Відео «Голосні
та приголосні звуки»
3. «Казка про
звуки»
4. Фізкультхвилинка
5. Д/г «Голосний чи
приголосний?»
6. Підсумок
https://www.youtube.com/watch?v=iAyO1UmVTs0
https://www.youtube.com/watch?v=bXKIYVb1sbc
https://www.youtube.com/watch?v=elXlan32Qjk
Комментариев нет:
Отправить комментарий